Ærlig talt!
Bare å konstantere at vi er uenige i en del ting (særlig når det gjelder det famøse tre-kløveret ditt...)
For det andre gjentar jeg det med å kaste stein i glasshus. Du maner Bagstevold til å smile og ta kritikk, men så fort det kommer noe din vei må du lire av deg en hel avhandling for liksom å vise at du er konge... og den andre feil.
For det andre gjentar jeg det med å kaste stein i glasshus. Du maner Bagstevold til å smile og ta kritikk, men så fort det kommer noe din vei må du lire av deg en hel avhandling for liksom å vise at du er konge... og den andre feil.
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Her er snart "kokepunktet" nådd.
Har selv fått slettet innlegg, og takk for det. I kampens hete kan så mangt skje.
Nå gleder jeg meg til andre debatter.
Med vennlig hilsen "NATTEVAKTA";)
Har selv fått slettet innlegg, og takk for det. I kampens hete kan så mangt skje.
Nå gleder jeg meg til andre debatter.
Med vennlig hilsen "NATTEVAKTA";)
Opprinnelig postet av ingergml
Her er snart "kokepunktet" nådd.
Man bør kunne stå for det man sier, være seg det er i kampens hete eller i rolige omgivelser...
Så sletting av innlegg burde være unødvendig...
Det viktigste er at man ikke går ut og beklager i etterkant, er bedre å forklare hvorfor man sa det man gjorde...MAn burde holde seg for god til å komme med uttalelser man ikke kan stå for...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Man bør kunne stå for det være seg det er i kampens hete eller i rolige omgivelser...
Så sletting av innlegg burde være unødvendig...,skriver KeJ.
HELT ENIG!!
Debatter sklir ut, og da kommer ofte ting som ikke er på sin plass, det kan være her og i andre sammenhenger.
Om ingen kjenner seg igjen, så Hurra for dem.
Kanskje enkelte "klarer" å lese litt mellom linjene også.
Tro meg, jeg står for mine synspunkter,
men kan også ta kritikk. Om den sårer med en gang så kanskje den er rett.(ETTER EN TID I TENKEBOKSEN)
Hilsen fra "NATTEVAKTA"
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914