Før kamp: FFK - Tromsø (17. serierunde)
Men billettluka ved Stadion utafor VIPn skal vel selge billetter?
idag er KUN seier godt nok! Håper alle på tribunen er med og trøkker på idag.. Ikveld blir det fiskerslakt!!
---------------------------
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Noen som har laget?
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Jeg er ganske sikker på at det blir et av disse to lagene:
Runar/Örlund
Ophaug Piiroja Gerrbrand Wallace
Ramberg Gashi Wehrman Kvisvik
Jòhannsson Barsom
Eller:
Runar/Örlund
Czwartek Piiroja Ophaug Wallace
Ramberg Gashi Wehrman Kvisvik
Tegström Barsom
Håper på en løpssterk Thomassen, men tror ikke Grönhagen går for det i en såpass viktig kamp. Kan være bra med Kvisvik også. Tror ikke Tegström starter med Gardar, Grönhagen ser vel at de to blir veldig forutsigbare? Akkurat som Iversen og Konè(og også Konan) var for RBK. Barsom tror jeg kan bli en bra spiss, uansett. Så håper jeg at både Gerrbrand og Jòhannsson starter:) Uansett, spiller vi som mot VIF blir det 3 poeng!
Lykke til, guttær!
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Morten Moldskred sliter fortsatt med en strekk i hofteleddsbøyeren, og står dermed over mandagens kamp mot Fredrikstad.
- Kampen kommer litt for tidlig og jeg ønsker ikke å ta noen sjanser, sier TILs toppscorer.
Dette i følge Nordlys.
Verken Patrick, eller Gardar spiller. Blir spennende å se hvem som spiller spiss.
Andreas og Fofana, lukter ikke seier av dette, for håpe at de bruker Abgar som spiss
Tegan og Barsom er spissparet i dag. Er litt mer overrasket over at Tommy Runar står i mål.
Tror Kvisvik blir en nøkkelspiller på venstre kant i dag. Blir viktig å holde ballen på bakken med smarte og gode pasninger. Med Tegan og Barsom har vi to gode spillere langs bakken, men ingen av dem er noe oppspillspunkt. Vil savne Gardar. Synd han er ute såpass lenge.
Opprinnelig postet av Costanza
Tegan og Barsom er spissparet i dag. Er litt mer overrasket over at Tommy Runar står i mål.
Tror Kvisvik blir en nøkkelspiller på venstre kant i dag. Blir viktig å holde ballen på bakken med smarte og gode pasninger. Med Tegan og Barsom har vi to gode spillere langs bakken, men ingen av dem er noe oppspillspunkt. Vil savne Gardar. Synd han er ute såpass lenge.
Hvor finner jeg lagoppstillingen?
Laget er:
Runar
Ophaug - Gerrbrand - Piiroja - Pereira
Ramberg - Wehrman - Gashi - Kvisvik
Tegström - Barsom
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Laget er:
Runar
Ophaug - Gerrbrand - Piiroja - Pereira
Ramberg - Wehrman - Gashi - Kvisvik
Tegström - Barsom
Takk. Hvor alvorlig er skaden til Gardar?
Kan være ute i opptil én måned ifølge Grønis på Radio Fredrikstad.
I følge f-b,så starter heller ikke Gerrbrand.. Og jeg som trodde de tok copy+paste fra ffksupporter.net!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 11 aug 08, 18:19
Endret: 11 aug 08, 18:21
Endret av: Holters
Æsj, misforstod forsvaret. Ifølge FB, så trer Ophaug inn i midten og Czwartek tar høyrebacken.
Det bør ikke bety noe særlig. Ophaug er best i midtforsvaret, og Czwartek er i god form for tiden!
Tromsø stiller med følgende lag (4-4-2):
Sead Ramovic - Tom Høgli, Tore Reginiussen, Miika Koppinen, Hans Åge Yndestad - Ruben Yttergård Jenssen, Tommy Knarvik, Helge Haugen, Joel Lindpere - Rune Lange, Adriano Munoz.
Innbyttere: Kenny Stamatopoulos, Thomas Braaten, Kevin Larsen, Roger Risholt og Douglas Sequeira.
Tromsø IL: Nord-Norges stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914