Jesus lever...
Personlig så mener jeg at de to viktigste brikkene nå er på plass. Selv om det kanskje lå i kortene en stund, så var det uansett deilig å få dette bekreftet. Man vet jo aldri i dagens turbulente fotballhverdag hva som venter rundt neste hjørne.
Tenk om vi også i samme slengen kunne snappet til oss A.Gashi. Alle gode ting er jo som kjent tre.
Da hadde det blitt aftenbønn på meg i lang tid fremover...
...og dessuten hadde jeg kanskje prøvd å være litt snill mot min kone ett par dager, som en takk til oven.
Rett og slett Nirvana !
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Knutsen
Håper du er litt snill ellers og ;)
Jeg og min kone innehar en fortreffelig katolsk oppdragelse som tilsier et liv i gode og onde dager.
Har allikevel en magefølelse av at hun stort sett foretrekker at FFK gjør det noenlunde bra...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
Hehe, et godt koneemne tåler en omgang med pisken :D
Ja, tenk deg en herlig rød og hvit pisk med FFK logo.
En aldeles utsøkt gave under juletreet. Må nesten etterlyse en slik hos Aristokraten ved neste besøk...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Pættærnæ døm hang og slang!!
-exit body, exit mind-
Opprinnelig postet av MotorWerk
Eller hva med en catsuit i rødt og hvitt? Heh - tenna jogger i vann.
nå snakker vi her... Tenna jogger ikke, de sprinter :-)
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914