FFK 2 sesongen
Opprinnelig postet av Husgutt
Jeg vet.. Vi ga ihvertfall ALT på tribunen. Men vi var jo bare 4 stk. hehe... Men var moro allikevel, synd det ikke gikk bedre.. Var moro å synge "ms er en sykdom da"
Bra jobba! Dere skapte god stemning
---------------------------
Ære være Fredrikstad
FFK 2 tapte 3-1 mot Follo. Everton scora FFK sitt mål. Noen som var der og så på kampen?
2 mål på 2 kamper for Èverton på FFK2. Begynner å lukte start-11`er på han
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Jeg synes 3-1 gir et greit bilde av kampen. Det bølga litt frem og tilbake, men Follo fortjente seieren.
Ble ikke direkte imponert over Everton for å si det sånn. Skapte svært lite, og skoringen hans var på straffe forresten. Ellers var det vel en 5-6 stk fra BRH (?) som lagde bra med liv under kampen..
Norgesmestere 2006!!
Everton har fin teknikk, men er litt stasjonær. Men hjelper ikke å ha dårlige folk rundt seg heller.. Har trua, men tror han trenger litt tid på å bli vant med den norske spillestilen. Kjente han nesten ikke igjen jeg med den sveisen. hehe.
Ingen god kamp idag nei... Hadde vel kun et par skudd på mål.. Vi var 2 fra BRH og 2 fra RHE.. Vi lagde vel ikke god stemning akkurat, men fikk sunget litt ihvertfall..
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Ser Fofana og Kouadio spilte idag!?! Ble det ikke kontrakt i Frankrike?
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914