Everton Santos Da Costa (22) klar for FFK
Bare jeg som får opp "Videoen kan ikke vises" på tv2sporten?
Opprinnelig postet av bazel
Den funket ok hos meg (firefox)
Opprinnelig postet av rød og hvit
Opprinnelig postet av bazel
Den funket ok hos meg (firefox)
I IE også, men ikke opera (som alle andre TV2 programmer i Opera).
Merkelig, bruker firefox men får ikke sett noe der.. hmm
Opprinnelig postet av keiko99
Ifølge Demokraten var det mange som fulgte treninga i dag. Er det noen som kan fortelle noe om det? Hvordan virket de nye spissene?Den funket ok hos meg (firefox)
Noen som vet hvor lenge Èverton er leid av FFK?
Regner med ut sesongen. Kan ikke se at det er sagt eller skrevet noe sted.
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 23 aug 08, 15:05
Endret: 23 aug 08, 15:06
Endret av: Per Egil
Ut sesongen, ja.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Opprinnelig postet av Per Egil
Ut sesongen, ja.
Får håpe han slår til da
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Mener å ha hørt at han er leid til 1. januar..
Norgesmestere 2006!!
Opprinnelig postet av Goffa
Mener å ha hørt at han er leid til 1. januar..
Mener det stemmer ja, ihvertfall så skal dem ta en avgjørelse rundt den tiden.
ettersom ligaen slutter i november har de mellom 1 og 2mnd til å ta den endelige beslutningen om de ønsker å benytte seg av oppsjonen eller ei. lav risiko ettersom han leies først, glimrende. etter hva som er sagt i intervjuer, samt CV virker ghaneseren å være den beste av de to.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Everton er MEGET MEGET MEGET god på FM 8.0.2(patch)...
ville bare fortelle dette som en liten digresjon! han har veldig gode stats, ( måtte bare hente han til FFK :D )
FFK for EVIG og ALLTID
Shadar
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 28 aug 08, 18:17
Endret: 28 aug 08, 18:27
Endret av: denialsander
Opprinnelig postet av Schibevaag
Everton er MEGET MEGET MEGET god på FM 8.0.2(patch)...
ville bare fortelle dette som en liten digresjon! han har veldig gode stats, ( måtte bare hente han til FFK :D )
Kom med oppdateringer på hvordan han spiller på FM da
P.S. Husk å stille inn treningsopplegget slik som du tror det er her!
Mod: Kan ikke dere FM-freaks lage en egen tråd om FM, slik at det ikke kommer kommentarer om dette i så mange tråder?
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Må si jeg ble mektig imponert av Everton idag. Noe av det beste jeg har sett av spisser på Fredrikstad Stadion de siste årene. Bare målet manglet - men ballen sitter klistret til beina, og han viser bra fottballforståelse. Håper FFK virkelig kjøper Everton - han kan bli sinnsyk god!!!
er enig..virker som han har klart å tilpasset seg nå..Var veldig god idag, tror at hvis han får mer tid med gardar kan dem bli tippeligaens nye nannskog/Gunnarson..Håper FFK kjøper han hvis han fortsetter med å spille så bra, men har en følelse at det ikke kommer til å skje pga. økonomi eller at vår nye sportssjef har andre tanker
CUPVINNER 06
Har virkelig tro på det løsner for Everton snart, idag mangla bare målet.
Håper det ikke står på økonomi, eller at TKK ikke ønsker han.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Hiver meg på denne. Hvis FFK kjøper ham har vi en av tippeligaens beste spillere på laget neste sesong!
Er veldig optimist nå, men så ballbehandling idag som kun Allan kan matche av dagens tippeligaspillere. I tilegg ble jeg imponert over innsats og løpsvilje.
Mangler foreløpig scoring, men det kommer neste gang hvis han fortsetter som idag.
Opprinnelig postet av oleberg
Må si jeg ble mektig imponert av Everton idag. Noe av det beste jeg har sett av spisser på Fredrikstad Stadion de siste årene. Bare målet manglet - men ballen sitter klistret til beina, og han viser bra fottballforståelse. Håper FFK virkelig kjøper Everton - han kan bli sinnsyk god!!!
meget positiv overraskelse!en av dagens beste sammen med især wallace-den beste backen i TL!!målet vil komme!
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Everton har alle muligheter til å bli en av de beste spissene i Norge !! Se på teknikk og forståelse av spillet..........
Han har vært her kort tid..Alanzinio brukte vel nesten et par år på å etablere seg og Everton har vært her i 1 mnd??
Me dlitt spissing på avslutninger, så er alt på plass !!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914