Før kamp: Aalesund - FFK
Nugattistjerna
Ble medlem: 21 nov 06
Lagt til: 24 aug 08, 21:03
Endret: 30 aug 08, 21:03
Endret av: Rey
Ser at Aarøy fikk gult i dag. Tror han er ute mot oss...
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 24 aug 08, 21:17
Endret: 24 aug 08, 21:59
Endret av: Knuty
Det tror jeg nesten passer bra for AaFK. Virker som de trenger en pause fra lange pasninger mot Aarøy. Har blitt fryktelig mange mislykkede forsøk i år på lang pasning til Aarøy, stuss videre og en haug med tilfeldigheter som forhåpentligvis skulle føre til mål.
Uten han blir de vel tvunget til å faktisk spille ballen litt, noe de faktisk til tider viser at de kan få til.
Det står i nettavisen at Kasey må sone også mot Alesund? fikk han to kampers karantene for de to gule kortene mot Odd?
Forhåpentligvis er de to nye spissene klare da, samt Piroija. Gardar er vel fortsatt tvilsom.
Gardar spiller ikke. De vil ikke risikere at han slår opp skaden på kunstgresset
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vil ha Daniel Örlund som keeper fremover...
Keiko99, keeper skal stå bakerst......trur neppe han passer som utespiller.
våkne opp nå keiko.
[/quote]
hva har jeg gjort galt ?
jeg sier hvem keeper jeg vil ha i mål
Døm bare kødder med deg Keiko..
Jeg vil også ha Øhrlund i mål, var solid i går!
Opprinnelig postet av Tiger
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vil ha Daniel Örlund som keeper fremover...
Keiko99, keeper skal stå bakerst......trur neppe han passer som utespiller.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Alle mann i angrep?
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 25 aug 08, 10:50
Endret: 25 aug 08, 10:52
Endret av: Per Egil
Opprinnelig postet av aavdst
Det står i nettavisen at Kasey må sone også mot Alesund? fikk han to kampers karantene for de to gule kortene mot Odd?
PS. Nettavisen skrev søndag at Kasey Wehrman måtte sone også FFKs neste kamp mot Aalesund. Det er selvsagt feil. Etter to gule kort mot Odd var hun kun suspendert mot HamKam, og er tilbake mot Aalesund.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Må det snart komme en dementi på at Kasey ikke er en kvinne også da?
Så så, én ting av gangen.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Noen som vet noe mer om skaden til Wehrman? Trener han med resten av spillergruppa?
Tipper vi får se dette laget:
Örlund
Chwartek Piroja Gerrbrant Wallace
Zengin Gashi Wehrman Kvisvik
Tegstrøm Santos
Svømmer du mot strømmen, finner du kilden!
Opprinnelig postet av Thygesen
Noen som vet noe mer om skaden til Wehrman? Trener han med resten av spillergruppa?
Han har visstnok ikke trent med laget de siste 14 dagene pga lyskeskaden. Kunstgresset på danskebåten på Sunnmøre passer ham neppe noe særlig nå.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Hmm, det høres ikke bra ut. Er det en skade han må operere? Hadde håpet at det lille oppholdet han fikk nå pga karantenen ville være positivt for skaden til Wehrman. Men hvis det ikke har blitt no bedre så spiller han vel neppe på kunstgresset mot aafk?
tegstrøm??? Nei, gi meg de to nye spissene i stedet. Også vil jeg ha ophaug i stedet for Cwartek
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914