Til Åråsen med tog og buss!!!!!!
Må følge intenst med på kampen jeg vet du, skal skrive om den her osv, og siden jeg er mann klarer jeg ikke gjøre to ting på en gang :)
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
har alltid en unnskyldning på lur ja... ;)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Er det noen lags supportere som ikke er bedre enn oss da? (i TL)
Plankehaugen er jo så og si nystarta.
Andre folka har holdt på i mange år, vi i fredrikstad har jo ikke hatt noen supporterklubb.
Andre folka har holdt på i mange år, vi i fredrikstad har jo ikke hatt noen supporterklubb.
Siden jeg bor i Tigerstaden, så blir det nok biltur på landet... For på kamp, ja det skal jeg, om jeg så må gå...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Knutsen
Er det noen lags supportere som ikke er bedre enn oss da? (i TL)
Her er et godt poeng. De fleste lag i tippeligaen har nok, ikke bedre, men mer erfarne og/eller flere supportere enn oss pr idag. Disse synger mer samstemt, og med et bedre repertoar enn oss pr idag. Blir litt flaut og dumt når man leser FFK patrioter skrive på andre klubbers sider at vi har 500 syngende supportere. Vi får være ydmyke, men løstne på å bli blant "de beste i klassen", men det er vi ikke enda!
Macka fra start!
1980 vant vi på Åråsen 2-1.
2 mål av P.E.Ahlsen.
Samme sesongen vant vi hjemme 1-0.
Alt står inne på FFKs historie.
2 mål av P.E.Ahlsen.
Samme sesongen vant vi hjemme 1-0.
Alt står inne på FFKs historie.
Takk Rune Haugen!!!
du reddet meg ..... Jeg skrev over at vi vant sist jeg var på Åråsen og jeg skrev at det var i 1983, men ble med rette satt på plass. Da var det jo i 1980 jeg var der....
Det begynner å bli en stund siden. Noe av det som jeg husker er at ahlsen skåret i allefall ett mål på langskudd.
Jeg husker også at LSK supporterne ikke var så veldig begeistret for oss FFK-fans i denne bortekampen.
"Hvem er denne mannen med silke strømper på,
han ligner litt på nissen i grunn.
Det er ikke han det er Tom Lund, han som......."
du reddet meg ..... Jeg skrev over at vi vant sist jeg var på Åråsen og jeg skrev at det var i 1983, men ble med rette satt på plass. Da var det jo i 1980 jeg var der....
Det begynner å bli en stund siden. Noe av det som jeg husker er at ahlsen skåret i allefall ett mål på langskudd.
Jeg husker også at LSK supporterne ikke var så veldig begeistret for oss FFK-fans i denne bortekampen.
"Hvem er denne mannen med silke strømper på,
han ligner litt på nissen i grunn.
Det er ikke han det er Tom Lund, han som......."
Opprinnelig postet av Anduril
Morsomt å se at vi blir ønsket velkommen samme hvem supportere det er snakk om i alle fall. TRor vi må være forberedt på å bli kraftig overdøvet i maaaange oppgjør til året.
Er det startet noe planlegging med tifo for neste sesong enda ? Vi får stjele ideer i hytt og pine fra andre supportergrupper. Lage siluetter og slikt er jo populært. Hva burde være med på en Plankeby-siluett da ? Fredrikstadbrua ? Kranene på Værste ? Plankebæreren ? Portene i gamlebyen ?
Morsomt å se at LSK faktisk ønsket seg FFK i åpningskampen også.
Gi **** i hele tiffomøka.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914