Til Åråsen med tog og buss!!!!!!
Det bør ligge godt til rette for å sette opp fotballtog i tillegg til busser denne skjønne aprildagen!!!!!!!
Det er en glede å komme på Åråsen igjen, sist gang for med var i 1983 og da vant vi 2-1. Kanarifansen vil sikkert ikke legge en demper på opplevelsen, det kan vi garantert regne med.
Liker egentlig tanken på å stå i et rødhvitt skjerfhav på Åråsen:-)
Opprinnelig postet av Jonek
Liker egentlig tanken på å stå i et rødhvitt skjerfhav på Åråsen:-)
Må vel si at tanken på et rødhvitt skjerfhav er en nydelig tanke hvor enn det måtte være... Åråsen i første kamp blir rett og slett ubeskrivelig artig...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Gleder meg!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 10 des 03, 01:46
Endret: 10 des 03, 01:47
Lars Thoresen, stolt aristokrat
blir nok minst 2000-3000 fra fredrikstad... DETTE BLIR MORRO!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det er en glede å komme på Åråsen igjen, sist gang for med var i 1983 og da vant vi 2-1. Kanarifansen vil sikkert ikke legge en demper på opplevelsen, det kan vi garantert regne med.
Hvilken kamp dreier dette seg om? FFK var nede i 83, og ikke i samme divisjon som LSK. I 82 og 84 tapte vi begge kampene...
Forsøkte å dra den 83 saken ovenfor en kamerat som er entusiast, og han arresterte meg med en gang.
:ffk:
Opprinnelig postet av Costanza
Kapasiteten på Åråsen er for øvrig ca 10 000..
Ser at rekorden på Åråsen er 13600 fra 2002 sesongen...
og i demokraten kan du lese at det er betsilt 50 busser !!! til åpningskampen
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Gøran Karlsen
En annen ting. Det står at det er satt av 2500 billetter til busspassasjerene på demokraten sin side. Hva skjer da med de som kommer seg dit selv?
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av Jon
Hvilken kamp dreier dette seg om? FFK var nede i 83, og ikke i samme divisjon som LSK. I 82 og 84 tapte vi begge kampene...
Forsøkte å dra den 83 saken ovenfor en kamerat som er entusiast, og han arresterte meg med en gang.
:ffk:
Var det i 82 jeg var der eller var det i 81? Ærlig talt så kan det ha sine logiske eller ulogiske grunner til at resultatet ikke sitter.....
He-he-he om ikke resultatet stemte bøyer jeg meg i støvet for de som sitter inne med den rette kunnskapen. La meg i allefall leve i håpet. Ta ikke livsløgnen fra et menneske, da tar du livet av han samtidig!!!!!
PS:
Hvilke år kan det være mulig at jeg var der???
Ta ikke livsløgnen fra et menneske, da tar du livet av han samtidig!!!!!
Godt forsøk på Ibsen, men lyder det ikke:
"Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar De lykken fra ham med det samme"
Dr. Relling i Vildanden. :)
Men over til PS`et ditt...
Etter å ha rotet litt i statistikken som min far har vært så snill og samlet for oss fant jeg følgende:
1982:
24/05 Fredrikstad - Lillstrøm 1-2
29/08 Lillstrøm - Fredrikstad 4-0
* Lillestrøm endte på 3. plass. Fredrikstad på 10. plass.
1981:
13/07 Fredrikstad - Lillestrøm 2-2
18/10 Lillstrøm - Fredrikstad 0-1
* Fredrikstad endte på 4. plass. Lillestrøm på 7. plass.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Holters: SLutt å skryt! Er bare noen få månede siden du lærte det på skolen!! Knunne til og med jeg den der!:cool:
Jeg hadde faktisk Ibsen som særemne :D
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Blir en ny tilværelse nå gett. Ruler ikke tribunen på bortekamper med 2000 som sitter å roper: Fredrikstad-klapp klapp klapp, lenger.
Hva er målsettinga til Plankehaugen i forhold til antall syngende da Lars? Bør vel være mulig å få til 5-700 i løpet av noen korte år eller?
Macka fra start!
Er det startet noe planlegging med tifo for neste sesong enda ? Vi får stjele ideer i hytt og pine fra andre supportergrupper. Lage siluetter og slikt er jo populært. Hva burde være med på en Plankeby-siluett da ? Fredrikstadbrua ? Kranene på Værste ? Plankebæreren ? Portene i gamlebyen ?
Morsomt å se at LSK faktisk ønsket seg FFK i åpningskampen også.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Noen bilder av Kanarifansen på Åråsen fra årets sesong:
http://www.kanari-fansen.no/galleri/displayimage.php?pid=30&fullsize=1
http://www.kanari-fansen.no/galleri/displayimage.php?pid=28&fullsize=1
http://www.kanari-fansen.no/galleri/displayimage.php?pid=31&fullsize=1
Plankehaugen er jo så og si nystarta.
Andre folka har holdt på i mange år, vi i fredrikstad har jo ikke hatt noen supporterklubb.
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Knutsen
Er det noen lags supportere som ikke er bedre enn oss da? (i TL)
Plankehaugen er jo så og si nystarta.
Andre folka har holdt på i mange år, vi i fredrikstad har jo ikke hatt noen supporterklubb.
Her er et godt poeng. De fleste lag i tippeligaen har nok, ikke bedre, men mer erfarne og/eller flere supportere enn oss pr idag. Disse synger mer samstemt, og med et bedre repertoar enn oss pr idag. Blir litt flaut og dumt når man leser FFK patrioter skrive på andre klubbers sider at vi har 500 syngende supportere. Vi får være ydmyke, men løstne på å bli blant "de beste i klassen", men det er vi ikke enda!
Macka fra start!
2 mål av P.E.Ahlsen.
Samme sesongen vant vi hjemme 1-0.
Alt står inne på FFKs historie.
du reddet meg ..... Jeg skrev over at vi vant sist jeg var på Åråsen og jeg skrev at det var i 1983, men ble med rette satt på plass. Da var det jo i 1980 jeg var der....
Det begynner å bli en stund siden. Noe av det som jeg husker er at ahlsen skåret i allefall ett mål på langskudd.
Jeg husker også at LSK supporterne ikke var så veldig begeistret for oss FFK-fans i denne bortekampen.
"Hvem er denne mannen med silke strømper på,
han ligner litt på nissen i grunn.
Det er ikke han det er Tom Lund, han som......."
Opprinnelig postet av Anduril
Morsomt å se at vi blir ønsket velkommen samme hvem supportere det er snakk om i alle fall. TRor vi må være forberedt på å bli kraftig overdøvet i maaaange oppgjør til året.
Er det startet noe planlegging med tifo for neste sesong enda ? Vi får stjele ideer i hytt og pine fra andre supportergrupper. Lage siluetter og slikt er jo populært. Hva burde være med på en Plankeby-siluett da ? Fredrikstadbrua ? Kranene på Værste ? Plankebæreren ? Portene i gamlebyen ?
Morsomt å se at LSK faktisk ønsket seg FFK i åpningskampen også.
Gi **** i hele tiffomøka.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914