Kritisering av egne spillere
Hvis man hadde tommelen ned var gladiatoren fra Finland? Hehe, moro med stavefeil. Mener fremdeles at fotballspillere i klubber med engasjement må tåle dette, de 3 stikkordene er folkeskikk, folkeskikk, folkeskikk.
---------------------------
-Elsker alle-
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hvis man hadde tommelen ned var gladiatoren fra Finland? Hehe, moro med stavefeil. Mener fremdeles at fotballspillere i klubber med engasjement må tåle dette, de 3 stikkordene er folkeskikk, folkeskikk, folkeskikk.
He he, ja finnene hadde det tungt i gamle roma.
Enig med du forresten
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Synes dette innlegget ble litt vel "Mikke Mus". Greit nok at man ikke skal hetse spillerne, men det å være i medias søkelys er idag en del av det å være profesjonell fotballspiller. Da på godt og vondt, det er noe de har valgt selv. De må tåle kritikk og sånn er det bare og om kritikken er berettiget så kan de også ta det til seg.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Håper du ikke gir tommel opp til noen av spillerne våre da.
Tommel opp betydde :La gladiatoren leve. Tommel ned= Finnish him. Så jeg håper våre spillere for tommel opp.
Denne er gammel, men måtte bare.
Du har sikkert sett Gladiator, men Hollywood-gjengen kan vel neppe sies å være gode antropologer. Tommel opp betydde død i det gamle Romerriket.
En av veldig mange faktafeil fra Gladiator
Du har sikkert sett Gladiator, men Hollywood-gjengen kan vel neppe sies å være gode antropologer. Tommel opp betydde død i det gamle Romerriket.
Hehe den var artig - viste jeg faktisk ikke.
2010: The new era begins.
Uppppppps
Her må jeg bare legge meg flat og håpe på tommel ned.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914