- Buer til LSK!
VG skriver at Buer Johansen mest sansynlig blir klar for Lillestrøm i løpet av dagen!! Nok en som glipper for oss... Liker ikke helt denne trenden. Må vi se mot Sverige eller Danmark etter nye spillere tro??[
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Han har vel egentlig ikke glippet? Eggen signaliserte jo tidlig at han ikke kom til å bli satset på.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Goran Karlsen
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 10 des 03, 12:19
Endret: 10 des 03, 12:52
Det kan virke som folk får panikk hvis en eller annen spiller ikke kommer.Slapp av,la styret få jobbe i fred,så ordner det seg nok.
Vent med å være bekymret til mars/april.
Vent med å være bekymret til mars/april.
Gøran Karlsen
Enig med Gøran Karlsen her. Det er enda LENGE til sesongstart. Skal nok ikke se bort ifra at de prøver seg på Enerly igjen etter jul!
Ansvarlig redaktør
Synes helt klart det er en ripe i lakken hvis både Buer og Gashi ryker. De har jo tydeligvis lagt en del prestige i få en av disse (hovedsaklig Gashi den siste tiden). Men jeg har også tro på at vi får inn nye spillere etterhvert. Det årnær sæ sikkert:ffk:
Virker som de legger utrolig mye arbeid ned i å få Gashi i alle fall. Får inderlig håpe at alle kronene de investerer i Brenne gjør at vi får en god spiller, samt at Gashi kanskje velger oss.
Jeg håper i det lengste!
Jeg håper i det lengste!
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av BøgeJon
Synes helt klart det er en ripe i lakken hvis både Buer og Gashi ryker. De har jo tydeligvis lagt en del prestige i få en av disse (hovedsaklig Gashi den siste tiden). Men jeg har også tro på at vi får inn nye spillere etterhvert. Det årnær sæ sikkert:ffk:
Det har vel aldri vært snakk om Buer OG Gashi. De er jo to relativt like spillertyper, og unødvendig å bruke ressursene på begge to. Her er det tydelig at FFK har valgt å satse på Gashi. Derfor er det også meningsløst å komme med en kritikk som denne før Gashi har bestemt seg. Husk, han har sagt nei til en rekke klubber alt, men ikke FFK.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Derfor er det også meningsløst å komme med en kritikk
He he...meningsløst er det nå ikke...
Eggen var tidlig på banen og ønsket Buer til byen. Hvis de går ut med slike ønsker i avisen, må de regne med skuffelse hvis det ikke ordner seg. Hvis neste valget på lista heller ikke kommer, har de altså offisielt hatt to meget aktuell kanididater på høyre-midt. Jo flere slike episoder, jo verre blir det å svelge.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914