Husk meg
Brukernavn
Passord

16.mai

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 05 mai 03, 18:21
Noen som vet om det er solgt mange billetter hjemme. Bor i vestfold og har hørt rykter om at det kommer mange. 4-8000. Det kreves å være tidlig ute for å få en bra plass.

---------------------------

En ærlig FFK supporter!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 mai 03, 18:59
Fredrikstad har i alle fall 3000 billetter, disse blir kanskje utsolgt?

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 05 mai 03, 20:08
Blir garantert mye folk og bra trøkk på den kampen... Skal du ha billetter ser jeg ingen grunn til å vente til det er for sent... :D :ffk: :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 06 mai 03, 09:02
Hvis vi sammenlikner med bortekampen mot KVIK i fjor, som dro et par tusen tilskuere fra Fredrikstad, tror jeg at det blir omtrent det samme mot Ørn.
Der et par faktorer som gjør terskelen litt høyere for flere; bl.a at det er en vanlig arbeidsdag og kampen begynner allerede kl 18 + at man må kjøpe billetter på forhånd hos Aristokraten(noe som gjør det litt upraktisk for noen )

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 06 mai 03, 10:54
Jeg tror det blir flere enn 3000 fra Fredrikstad. Sikkert en del som kjører inn rett etter jobben, og skaffer seg billett der inne. De 3000 billetten Aristokraten har, blir vel snart solgt ut, så det blir den eneste muligheten for mange å skaffe seg der inne. Men det viktigste av alt, er at vi alle heier, ikke bare står der. Syng med, og hjelp guttæne til nok en seier! See you there! :ffk:

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

BøgeJon

A-lagspiller

Lagt til: 06 mai 03, 11:37
Får håpe du har rett creed! Ser på
f-b.no i dag at det ikke er solg fullt 1000 billetter enda, så det er nok langt igjen til over 3000 men...
Det viktigste er jo som du sier at vi som kommer gjør det til en fest og `skremmer` vannet av Ørn...:D

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 06 mai 03, 13:46
Holters, vet du hvor mange billetter som er solgt her i byen og kanskje i Horten også?

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 07 mai 03, 09:29
Noen her som vet beste måten å komme seg fra Oslo til Horten kollektivt?

Bjørn Jervell Hansen

BøgeJon

A-lagspiller

Lagt til: 07 mai 03, 11:38
Tror ikke det går noen buss fra Oslo til Horten. Det enkleste er vel å tog til Skoppum Stasjon (rett utenfor Horten). Derfra går det jevnlig `transfer` busser inn til byen...

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 07 mai 03, 12:20
Takk, BøgeJon.

Det viste seg at det ikke var så vanskelig å finne ut at det når jeg først prøvde... For eventuelt andre interesserte: det går faktisk også buss fra bussterminalen (Oslo) til Horten. Bussruta, og bussruta mellom Skoppum og Horten, kan finnes på www.vkt.no

Bjørn Jervell Hansen

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 10 mai 03, 09:01
Hei igje.
Bra engasjement på spm mitt. Jeg HAR billett. Kjøpte i Horten dagen før serieåpningen- Så billetter har ligget ute for slag i "hele" vestfold lenge. Lystlunden er en liten arena. Men kun sittetribune på den ene langsiden. De bygger forøvrig midlertidig tribune bak begge målene. Men man bør nok være tidlig ute om man ønsker seg en god plass. Har også vært å spionert på Ørn ett par ganger i år. De legger seg MEGET lavt selv på eget gress, og satser på kontringer. Markere ut Gashi og pakke inn Idris så er 3 poeng allerede på veg til Fredrikstad.

En ærlig FFK supporter!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914