16.mai
---------------------------
En ærlig FFK supporter!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Der et par faktorer som gjør terskelen litt høyere for flere; bl.a at det er en vanlig arbeidsdag og kampen begynner allerede kl 18 + at man må kjøpe billetter på forhånd hos Aristokraten(noe som gjør det litt upraktisk for noen )
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
f-b.no i dag at det ikke er solg fullt 1000 billetter enda, så det er nok langt igjen til over 3000 men...
Det viktigste er jo som du sier at vi som kommer gjør det til en fest og `skremmer` vannet av Ørn...:D
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Bjørn Jervell Hansen
Det viste seg at det ikke var så vanskelig å finne ut at det når jeg først prøvde... For eventuelt andre interesserte: det går faktisk også buss fra bussterminalen (Oslo) til Horten. Bussruta, og bussruta mellom Skoppum og Horten, kan finnes på www.vkt.no
Bjørn Jervell Hansen
Bra engasjement på spm mitt. Jeg HAR billett. Kjøpte i Horten dagen før serieåpningen- Så billetter har ligget ute for slag i "hele" vestfold lenge. Lystlunden er en liten arena. Men kun sittetribune på den ene langsiden. De bygger forøvrig midlertidig tribune bak begge målene. Men man bør nok være tidlig ute om man ønsker seg en god plass. Har også vært å spionert på Ørn ett par ganger i år. De legger seg MEGET lavt selv på eget gress, og satser på kontringer. Markere ut Gashi og pakke inn Idris så er 3 poeng allerede på veg til Fredrikstad.
En ærlig FFK supporter!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914