Christian Johnsen
Har noen hørt noe om hva som skjedde med han ?
Han var jo her og tok en titt på forholdene.
Han var jo her og tok en titt på forholdene.
Hørt at han ikke var her i helga alikevel, hadde en eksamen eller noe slikt, men at han var her i dag? Eller i morgen?
Vet ikke helt. :)
Vet ikke helt. :)
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"FFK har også innledet samtaler med Raufoss-spissen Christian Johnsen. I går pratet lillehammeringen med Knut Torbjørn Eggen om en eventuell overgang.
– Hvor aktuelt er det for deg å spille for FFK?
– Det er absolutt interessant og jeg skal i nye samtaler med dem til tirsdag. Det er også andre klubber inne i bildet, men hvilke vil jeg ikke si noe om, sier Johnsen. Med 16 fulltreffere denne sesongen hadde han bare Markus Ringberg (19 mål) foran seg på toppscorerlisten i 1. divisjon. Blant annet senket han FFK i andre serierunde med sin scoring i siste minutt.
– Jeg kjenner flere av spillerne i FFK. Det er hyggelige gutter, så det er også ting jeg tar med når jeg skal ta en beslutning, sier Johnsen. Han regner med å ta en avgjørelse i løpet av to uker".
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20031212/FFK/501438348
– Hvor aktuelt er det for deg å spille for FFK?
– Det er absolutt interessant og jeg skal i nye samtaler med dem til tirsdag. Det er også andre klubber inne i bildet, men hvilke vil jeg ikke si noe om, sier Johnsen. Med 16 fulltreffere denne sesongen hadde han bare Markus Ringberg (19 mål) foran seg på toppscorerlisten i 1. divisjon. Blant annet senket han FFK i andre serierunde med sin scoring i siste minutt.
– Jeg kjenner flere av spillerne i FFK. Det er hyggelige gutter, så det er også ting jeg tar med når jeg skal ta en beslutning, sier Johnsen. Han regner med å ta en avgjørelse i løpet av to uker".
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20031212/FFK/501438348
Christian Johnsen er for tiden i Sverige for å se på forholda i en klubb der, (er ikke sikker på hvilken klubb), han vil komme innom Fredrikstad på vei hjem derfra, for å bli vist forhold, og evt snakke om betingelser. Alt iflg Eggen Jr!
Macka fra start!
Han er hos Örebro...
Har de en norsk trener eller noe? Siden de er så glade i norske spillere :)
Har de en norsk trener eller noe? Siden de er så glade i norske spillere :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914