Husk meg
Brukernavn
Passord

Gashi til Enga - hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 des 03, 14:55
Endret: 12 des 03, 14:59
Gashi valgte Enga, og blir Engaspiller hvis VIF og Ørn blir enig om en pris, samt at Gashi blir enig med VIF igjen om sin personlige kontrakt.

Da har vi "mistet" Gashi, Buer Johansen og Enerly. Jeg var nesten sikker på at vi fikk en av disse.

Hvor går veien videre nå? Vi trenger forsterkninger på midtbane. Helst en offensiv spiller sentralt i samspann med den litt mer defensive Risholt. Vi trenger også en høyrekant som kan avlaste venstrekanten litt.

Er det andre alternativer det jobbes med nå? Det virker som om FFK-ledelsen er littebitt naiv, uten at jeg skal si det med sikkerhet. Det virker som de er veldig sikre på en spillers underskrift, og er veldig positive, men at det glipper når den endelige avgjørelsen tas...

Vil nok tro at media vrir og vender på alt Harry & co sier for å få det til å bli at vi får nye spillere, men likevel...

Men stoler på at ledelsen vet hva de driver med. Det har de bevisst før.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 12 des 03, 16:56
Tror Brenne kan kle den rollen...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 12 des 03, 17:13
Er bekymra for at det ikke kommer fram at de tenker på noen defensive spillere også, men det kan jo være de ser etter det selv om det ikke står i avisa :)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 des 03, 17:30
Som jeg skrev i en tidligere tråd, så lurte jeg på hvor Simen Brenne skulle plasseres hvis vi fikk både Ardian Gashi og Christian Johnsen.

Nå er tilfelle det at Gashi har takket ja til VIF, og da regner jeg med at Simen Brenne blir den som hovedsaklig skal bekle den offensive midtbanerollen.

Det er der han stort sett spilte for Moss i fjor.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 des 03, 21:44
Opprinnelig postet av Holters

Nå er tilfelle det at Gashi har takket ja til VIF, og da regner jeg med at Simen Brenne blir den som hovedsaklig skal bekle den offensive midtbanerollen.

Det er der han stort sett spilte for Moss i fjor.

Det er korrekt, men han spilte vel spiss under Eggen Jr. Fikk inntrykk av at Eggen så på Simen som spiss. Han skrøt bl.a av hans defensive egenskaper, og sa at dette også var viktige oppgaver for spisser. Ser han gjerne som midtbane jeg, han scora vel ikke altfor mange mål som spiss, men syns han virker veldig kreativ som en spilleopplegger bak spissene!?

Macka fra start!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914