Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad - Kvik Halden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 des 03, 18:24
Endret: 12 des 03, 18:24
Stillingen? Noen? Blir jo ikke dekket noe sted! Argh!

Costanza, nå får du se å komme deg på plass!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 des 03, 19:31
1-0 ved Momo

Ingen har visstnok imponert noe spesielt, og Røn har til nå vært den beste i kampen.

Ansvarlig redaktør

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 des 03, 21:35
Den som imponerte aller mest idag, var etter min mening; Momo!
Rått steg, imponerende fysikk, sterk i lufta, arbeidsom og god også som møtende spiss. Han får vi mye glede av fremover, det er jeg 150% sikker på. Hærlig å se han.
Synes også at Dennis Olsen tidvis imponerte, kanskje spesielt ute på høyrekanten; Teknisk, hurtig, blikk for spillet, og med en del utsøkte pasninger.
Faraasen imponerte ikke med annet enn fart på sin venstre kant, hadde noen veldig dårlige innlegg.
Løvland spillte høyreback i 1.omg og på høyresiden i en treer i 2. omgang. Virket nokså plasseringssikker, ikke
veldig hurtig. Gjorde få feil, men dessverre også for lite kreativt.Høyrebeint spiller, og han har ikke spisskompentanse (i form av hurtighet eller innlegg) til å kunne bli forsterkning på venstreback.
En kroat spillte 2. omgang (husker ikke navnet). Han avsluttet med begge bein, men virket litt for treg i avslutninger og vendinger.
Hornseth var veldig lite involvert, var tydelig ute av form, og det var vel også de fleste andre på banen idag. Risholt spillte forøvrig en omgang som midtstopper, noe jeg syns han kom ifra med æren i behold, gutten har spenst, men samtidig var vel kanskje det største savnet nettopp Risholt sin kreativitet på midten.

Macka fra start!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 des 03, 21:53
Kroat? Ikke Bosnier? Bojar eller noe slikt?

Ansvarlig redaktør

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 03, 22:14
Navnet tror jeg stemmer, og det er heller ikke umulig at han var Bosnier ja.

Macka fra start!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 des 03, 22:17
Spissen: Bujar Alimhaj
Målvakt: Bujar Audijaj

Jaggu godt at ikke begge spilte ute på banen! Seige navn å finne på heierop til!

Ansvarlig redaktør

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 03, 22:33
Begge spilte hele 2. omgang. Uansett var det ikke mange heiarop å høre idag, så det ble vel ikke noe stort problem:ffk:

Macka fra start!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 03, 22:47
Godt å se at vi har spillere som Hornseth og Momo offensivt, som kan true bakrom, løpe fra forsvarsspillere og dermed utfylle Ringberg bedre. Synes Hornseth hadde mange finesser og viste god teknikk i 1. omgang. Men hadde også en tendens til å forsvinne ut av kampen i perioder. Momo var veldig sugen på å vise seg frem da han kom inn ved pause. Han er jo råsterk og uortodoks som få. Spennende spiller.

Løvland, Faraasen, Olsen og 2X Bujar imponerte ikke i den grad at de fortjener kontrakt ut i fra denne kampen hvertfall.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 13 des 03, 11:51
Løvland spilte på venstre og Bjørnar
på høyre. Og hvor får dere det fra at dem spilte 3-4-3. For et rør. Og spilte
Røn bra på midten???? Det synes ikke jeg. Den hang nemlig ikke sammen i det hele tatt.

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 13 des 03, 13:00
Endret: 13 des 03, 13:00
Slapp av "Stadion" :D
Spillte vel 4-4-2 i 1.omgang, med Bjørnar og Løvland som backer, mens det var 3-5-2 i 2. omgang. Ellers er jeg vel enig med deg i at Røn ikke imponerte stort, men han viste frem potensialet sitt til tider. Momo var uansett konge syns jeg, for et talent!!

Macka fra start!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914