Husk meg
Brukernavn
Passord

Dadason

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 13 des 03, 09:31
Leser i fb at fremtiden til Dadason avgjøres i førsten av neste uke.

Er det noen som har tro på at han blir med videre ?
Jeg har i allefall ikke det.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 des 03, 10:24
Harry Hansen ville i alle fall gjerne ha ham med videre. Roste ham opp i skyene som den sympatiske karen han er. De vil nok helt sikkert ha ham med videre, men problemet er nok heller at Dadason er en dyr mann å ha på benken.

Med to spisser som Ringberg og Dadason med ekstreme ferdigheter innen målteft, så har vi et luksusproblem, hvis begge velger å bli med videre.

Men er det verdt lønningen som disse to sikkert har ved å la de sitte på benken?

Simen Brenne kan også brukes i denne rollen.

Og hvorfor skal Dadason flytte til Fredrikstad for å spille her i kanskje et år, så er karrieren over? Spesielt mtp at han allerede har etablert seg m/familie i Lillestrøm.

Jeg tror Dadason drar og finner seg en klubb i Oslo/Lillestrøm området. Gode tips er LSK eller VIF.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 13 des 03, 17:23
Endret: 13 des 03, 17:26
Håper Dadason blir. Er strengt tatt den eneste rutinerte spissen vi har som har spilt på Tippeliganivå tidligere. Lang erfaring fra toppnivå kan være en ufattelig viktig egenskap å ha når det koker som verst til året. Da er det ikke sikkert det holder med ungdommelig pågangsmot, les: Brenne, Solvang, Momo. Uten Dadason vil Markus i så fall være den mest rutinerte spissen vår, og han har aldri spilt på Tippeliganivå. At han nok holder godt Tippeliganivå på sitt beste, er en helt annen sak. Og Lars Petter har jo litt å bevise.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 13 des 03, 20:15
At klubben velger å beholde Dadason kan nok forsvares, nettopp pga de ting du ramser opp her. (selv om jeg er skeptisk til å bruke masse penger på to like spillere, når en av dem nødvendigvis må slite benken for at variasjon i angrepsspillet skal opprettholdes)
Dersom Rikki blir mener jeg at Christian Johnsen er overflødig, og at evt "ledige" penger bør prioriteres på andre plasser. F.eks venstre back, en god keeper til, og ikke minst en kreativ, driblesterk og hurtig kantspiller med silkefot, som da kan mate Rikki og Marcus.->
Søderstjerna er vel både kreativ, driblesterk og ganske hurtig, men jeg synes ikke at han er noen typisk kantspiller. Han har etter min mening lett for å trekke inn sentralt veldig tidlig, og på den måten ikke utnytte hele banens bredde. Hadde helst sett han sentralt som spilleropplegger, der han vel hadde enorm suksess i Landskrona.
Dette er kanskje noe av tanken ved å bruke Risholt i forsvar? På den måten får vi en kreativ stopper som er flink til å bryte motstanderns spill tidlig (Risholt)og Søderstjerna får utfolde seg sentralt med masse ballberøringer og mulighet til å bruke hele banen. Spørsmålet blir hvem som skal ta seg av den defensive jobben sentralt på midtbanen, det er vel ikke akkurat det Håkan er mest kjent for; taklingsstyrke og defensiv jobbing mener jeg!

Macka fra start!

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 14 des 03, 02:41
Hadde ikke vært så dumt med Christian Johnsen heller! Forhåpentligvis vil vi holde oss unna nedrykksgjørma og slipper å måtte stole på en rutinert ringrev som Dadason. Men, man vet jo aldri! Og dæggern: Jeg er glad det er Eggen & Co. som skal ordne dette her og ikke jeg...

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914