Husk meg
Brukernavn
Passord

Angående moderering i FFK poengstrafftråden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 mar 09, 17:14
Endret: 13 mar 09, 18:51
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av keiko99

Ja  nå for jeg håpe at dem som ønsker og gjøre slikt på tribunen tenker seg om føre dem fyrer opp bluss

MOD: Slettet en del innlegg. Diskuter sak, ikke person

Hvorfor skal dere moderatere forsvare Keiko hele tiden?

 


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 13 mar 09, 18:36

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99

Ja  nå for jeg håpe at dem som ønsker og gjøre slikt på tribunen tenker seg om føre dem fyrer opp bluss

MOD: Slettet en del innlegg. Diskuter sak, ikke person

Hvorfor skal dere moderatere forsvare Keiko hele tiden?

 

 

Hva er det med Keiko som gjør at han ikke kan få svar på tiltale? Må han beskyttes mot seg selv? Da er det bedre å til enhver tid fjerne hans egne innlegg og ikke vi som svarer han. Dere vet jo så inderlig godt at han til enhver tid prøver å fyre opp til diskusjon. Og han har da ikke så utrolig gode svar han heller hele tiden at det til enhver tid er oss andre som må lide...

 

Dessuten var mine innlegg særdeles lite nedlatende når det gjladt Keikos vikarierende motiver for sitt innlegg. Vi må kunne angripe hans motiver, når vi mener at han har helt andre grunner for å poste sine innlegg.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 13 mar 09, 18:51
Endret: 13 mar 09, 18:54
Endret av: Rey

Takker for tilbakemeldingene

1. Reaksjoner på moderering skal tas i enten dette forumet eller i på PM til moderator, ikke i tråden som blir moderert. Jeg har derfor splittet ut disse innleggene til en ny tråd.

2. Slettingen hadde ingenting med at det var Keiko å gjøre. Keiko er ikke en som skal ha mer beskyttelse enn andre

3. Innleggene dine jambo, gikk direkte på Keiko, ikke på emnet i tråden og debatten ble dratt videre på Keiko som bruker.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 mar 09, 20:28
Endret: 13 mar 09, 20:30
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av jambo
"Litt vanskelig å stille spørsmål når vi ikke engang vet hvem som fjerner innleggene."

Rey får svare for seg selv angående kritikken, men:

Dersom det står en moderatorbeskjed ("MOD: Slettet en del innlegg. Diskuter sak, ikke person") i et eller annet innlegg (i dette tilfellet det øverste innlegget til keiko), så kan du se i venstre kolonne hvem som har endret dette innlegget:

Endret: 13 mar 09, 16:04
Endret av: Rey

Da kan du ta kontakt med den personen for begrunnelse. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 13 mar 09, 21:51

Opprinnelig postet av jambo
Dessuten var mine innlegg særdeles lite nedlatende når det gjladt Keikos vikarierende motiver for sitt innlegg. Vi må kunne angripe hans motiver, når vi mener at han har helt andre grunner for å poste sine innlegg.

Det er bare å gi opp jambo, og det er ikke noe vits i å legge noe energi i en saklig diskusjon her inne. Dette forumet modereres særdeles pysete, og saklige innlegg har blitt slettet fordi moderator/eier ikke ønsker noen diskusjoner utover det helt banale her inne. Det har også vært hendelser hvor moderatorene har dratt seg inn i diskusjonere og etterhvert slettet innlegg fra meningsmostandere mens de har latt sine egne innlegg bli stående. Dette opplevde jeg flere ganger med et annet brukernavn her inne.

Mest sannsynlig blir dette innlegget slettet også.

Så jambo, det er Ikke noe vits i å legge noe energi eller tanke bak innleggene sine her inne, bare sleng ut halvferdige setninger og meningsløs synsing, så blir du forum-konge her inne.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340