Hvorfor synger ikke PH?
frykter var da veldig sterkt sagt hehe
tenkte jo ikke noe over det før det ble nevnt detta med nye sanger kan du si
---------------------------
jaddajadda
Nå mine damer og herrer, så har dere muligheten til å bidra litt på Plankehaugen. De skal ha medlemsmøte 19 mai kl 18:00 hvor tema er tribuneliv.
Møtet vil være på 1903, og jeg anbefaler dere som klager på synging og andre ting til å møte opp!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
kommer
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Hva med å dele ut lapper med sangtekster på bussene innover på lørdag? Mange som pleier å sitte på langsidene kommer til å stå i svingen da. Og vi trenger å få tekstene på papir. Tar ofte veldig lang tid før en skjønner hva som blir sunget. Er jo ikke akkurat kor-diksjon på supportersang!
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
sangene ligger på plankehaugen.no - tifo - sanger.
ULTRASFREDRIKSTAD!
Den siden der så ikke heeelt oppdatert ut?
Hm, hva med å oppdatere den siden der til å liste sangene etter "lanseringsdato". (samt inkludere en dato)
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Opprinnelig postet av madcow
Den siden der så ikke heeelt oppdatert ut?
Jeg har på følelsen av at de sidene der blir oppdatert like ofte som Napoleon (han har vært død i 188 år, red.anm.) skifter sokker.
Opprinnelig postet av Morgaine
Hva med å dele ut lapper med sangtekster på bussene innover på lørdag? Mange som pleier å sitte på langsidene kommer til å stå i svingen da. Og vi trenger å få tekstene på papir. Tar ofte veldig lang tid før en skjønner hva som blir sunget. Er jo ikke akkurat kor-diksjon på supportersang!
Dette kommer til å bli gjort
Noen som vet om det blir forsanger på lørdag(med/uten ropert)? Tror vi trenger det for å få med hele svingen:D
Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O
Dont take life too serious, you'll never get out allive.
Opprinnelig postet av FFK1903
Jeg har på følelsen av at de sidene der blir oppdatert like ofte som Napoleon (han har vært død i 188 år, red.anm.) skifter sokker.
Nok en flott historisk relatert pun mot PH web :) Ctrl+C
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914