Husk meg
Brukernavn
Passord

Se hvem som er svart.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 apr 09, 18:01

Er det mulig å få en liten tekststreng på toppen av hver post som sier hvilken post som blir svart på? Greit nok med de siterte, men kanskje for å få bukt med alle disse som oversiterer med 19 siteringer inni?
Noe ala dette jeg sakset rett fra hattrick.org:
#52: UHF-Boule Hattrick Supporter NorgeVI.858 » #51: kimschulstocken

Nr på posten er ikke nødvendig, selvom det kanskje kunne vært greit og, pluss da brukernavn som svarer, og brukernavn på posten man har svart


---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 apr 09, 20:39

Må si jeg lurte veldig på hva du mente med overskriften. Regner med at "er" skulle vært erstattet med "har" ;)

Usikker på om dette forhindrer sitering i huet og ræva, det ser ut som enkelte ukritisk trykker på den knappen uansett - overser forhåndsvisning - og klikker videre til å godkjenne svaret. Men det har blitt mye bedre de siste månedene om ikke annet.

De andre får svare på gjennomførelsen av dette og nytteverdien. Tror det er et av tiltakene på et eventuelt nytt forum i det minste.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340