Før kampen: FFK - Tromsø (8. serierunde)
Aftenposten: Unngår måltyven Gashi
---------------------------
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
michael collins
Ble medlem: 29 jun 06
Lagt til: 06 mai 09, 09:46
Endret: 06 mai 09, 09:47
Endret av: michael collins
"Før kampen"-artikkel på isberget.no: http://tinyurl.com/dkqhkv
Tromsø IL: Nord-Norges stolthet
EFF.EFF.KÅ
Ble medlem: 16 apr 07
Lagt til: 06 mai 09, 12:21
Endret: 06 mai 09, 12:26
Endret av: EFF.EFF.KÅ
Opprinnelig postet av michael collins
"Før kampen"-artikkel på isberget.no: http://tinyurl.com/dkqhkv
Ser de legger opp til å bryte statistikk - lover godt dersom den samme nordnorske logikken ligger bak TIL's spilleplan. FFK får heller satse på å fortsette trenden, som statistikken vel er en indikasjon på. 14-6 i vår favør - la det gi spillerne litt selvtillit!
Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten
michael collins
Ble medlem: 29 jun 06
Lagt til: 06 mai 09, 12:53
Endret: 06 mai 09, 13:58
Endret av: michael collins
Tore Reginiussen må stå over kampen: http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article4310279.ece
Dette betyr at Miika Koppinen og Douglas Sequeira vil spille i midtforsvaret , slik de også gjorde i siste hjemmekamp mot Odd.
TILs kamptropp: http://www.til.no/www/Nyheter/Nyhetsarkiv/Troppen-mot-FFK
Tromsø IL: Nord-Norges stolthet
Grønis sier til f-b idag at tiden er inne for å gamble mer for å score mål.
Lurer på hva han tenker på da.
Spille med to spisser fra start er vel åpenbart?
Kanskje "nye" spillere som får sjangsen også?
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Grønis sier til f-b idag at tiden er inne for å gamble mer for å score mål.
Lurer på hva han tenker på da.
Spille med to spisser fra start er vel åpenbart?
Kanskje "nye" spillere som får sjangsen også?
Helt enig med Grønis. Nå får vi se om han klarer å få laget til å ta litt sjanser offensivt óg. Det som har vært problemet hittil synes jeg har vært for lite rørelse i midtbaneleddet, mange feilpasninger pga dette, lite målrettet spill for å score og en generelt giddaløs måte å spille på. Håper vi kan se visse forandringer til hjemmekampen til Tromsø som vi SKAL vinne. Ideelt sett bør vi vinne de resterende hjemmekampene med et og annet poengtap egentlig.
RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com
I nytt videointervju prater han om at det blir viktig å få igang passningspillet, og komme mer rundt på kantene og nevner vel i samme åndredrag at Wallace trente i dag.
Kanskje han er enig med mange av oss at han bør spille kant, hvis ikke Raymond tar den plassen da. Synes forøvrig Raymond var meget god til tider hjemme mot Aalesund. Silkefoten er utvilsomt fortsatt der.
Men ett tydligere 442 blir det i alle fall sikkert.
Både PAC og Wallace trente visst idag, men hva slags form de er i er vel mer usikkert. Hadde ihvertfall gjerne sett at de spiller bak sammen med Vidar og Raio i morgen. Håper ihvertfall at jeg slipper å se potetsekken lunte rundt på stadion nok en gang. Borges bør starte sentralt, makker bør bli Barsom eller Ramberg. Askar på høyre hvis PAC spiller, ellers blir det nok Levon. Raymond eller Barsom på venstre. Litt usikker på hva som er best på topp. Tegan bør vel få en ny sjanse. Gardar begynner vel omsider å komme i bedre form, og kan være et alternativ til Everton.
Tegan kan komme inn som innbytter hvis han skal spille. Syns heller at vi skal satse mer på Trulsen fra start. gi ham tid og bruke denne sesongen på å bygge han opp...
Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Her er laget :
Staw
Askar Martinsen Piiroja Thomassen
Everton Borges Barsom Wallace
Pachajyan Adiyah
Why not...?
You`ll never walk alone...
Absolutt en morsom oppstilling om ikke annet...
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Hvis Kasey fortsetter å spille med den innsatsen han har hatt i de siste kampene, så reiser jeg meg og går.. Det eneste som gjelder nå er FULL innsats og tre poeng.. Hvis vi taper i morgen, så er det ett poeng ned til nedrykksplass..
Jeg har en dårlig magefølese igjen ang kampen imorra. Taper vi imorra er vi helt der nede(vi er der nå men) Tabellen er jevn og det er mange kamper igjen..
Vi får møte opp og heie guttane frem imorra da ;)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Staw
Askar Martinsen Piiroja Wallace
Barsom Borges Ramberg Thommasen
Trulsen - Everton
Ev.
Staw
Pachajyan Borges Ramberg Barsom
Kvisvik
Everton
-------
Duke Nukem
Opprinnelig postet av Bob Page
Staw
Barsom Borges Ramberg Thommasen
Trulsen - Everton
Ev.
Staw
Pachajyan Borges Ramberg Barsom
Kvisvik
Everton
Tror ikke Barsom og Levon starter... Barsom holder ikke i 90 min og Levon holder ikke mål. Ikke Trulsen heller..
Snakket med Adiyah i dag og han er ikke med i troppen til morgendagens kamp.
Dere som følger litt treninger osv...Er han virkelig så dårlig? Er han virkelig dårligere enn Michael Trulsen? For da står det dårlig til med den godeste Dominic.
Og hva i huleste drev egentlig FFK med når de hentet han? Hente en 19-åring fra Ghana, gi han NULL - 0 - oppfølging, og heller ikke satse på han. Hva gjør at Everton får sjanse, på sjanse, på sjanse uten å prestere, mens Adiyah ikke engang er med i troppen? Jeg er sjokkert.
Opprinnelig postet av HotDream
Tror ikke Barsom og Levon starter... Barsom holder ikke i 90 min og Levon holder ikke mål. Ikke Trulsen heller..
Syns det er bedre å kjøre Barsom tom for så å bytte ham ut hvis han ikke klarer 90. Heller sette fart med en gang og kanskje få en tidlig ledelse enn å gjøre slik som på Lerkendal, da vi måtte jage utlinking. Da ble det bedre pasningsspill fremover så og si med en gang han kom inn... Ang Trulsen, hvilken annen spiss har vi som leverer da ? Gardar kan kanskje starte hvis han er skadefri og i form, men Tegan syns jeg har fått nok sjangser fra start. Han kan heller komme inn som supersub og avgjøre kampen mot slutten. Syns vi i år bør satse mer på de unge pga økonomien. Toget for en toppplassering i år er etter min mening gått for lengs, og da kan vi heller kjøre inn fremtidens spillere som Trulsen... Levon fra start er vel mangel på kantspillere. Barsom er best på venstre kant og Thommasen funker ikke like bra på høyre. Hvis PAC er klar for kamp i morgen, vil jeg da ha kjørt Askar frem som høyrekant og hatt Barsom på venstre.
-------
Duke Nukem
mener det er på tide å gi dominic sjangsen nå. han skorte noen mål i vinter. det er bedre enn noen andre har gjort. syns det er merkelig at vi ikke lar han få noen min på banen. selvom han ikke starter så kan han komme inn etter 60 min.
staw
askar martinsen raio wallace/thomassen
barsom borges wehrman kvisvik
gardar everton
bytter ramberg-barsom
everton-tegan
Opprinnelig postet av solano2
Dere som følger litt treninger osv...Er han virkelig så dårlig? Er han virkelig dårligere enn Michael Trulsen? For da står det dårlig til med den godeste Dominic.
Og hva i huleste drev egentlig FFK med når de hentet han? Hente en 19-åring fra Ghana, ......
Det lurer jeg også på, han har levert godt i treningskamper og har levert godt hjemme på landslaget.
Er redd han blir nok ett eksempel på afrikansk talent som sløses bort.
De kampene jeg har sett av både han og Trulsen så er han veldig veldig mye bedre.
Glemmer aldri målet hans i Portugal.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914