Husk meg
Brukernavn
Passord

To nye med til Gran Canari!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 02 jan 04, 17:55
Endret: 02 jan 04, 17:59
Det var vel ingen bombe, men da er det altså klart at også Rotevatn blir med på treningsleir. fredrikstadfk.no

I tillegg blir altså Brian West med.Statistikk

PS. Denne gutten har altså landskamper for USA, et lag som ligger topp 10 på FIFA rankingen. Dessuten spiller de en underholdene og oppofrende fotball, som krever engasjement og "draktfølelse", positive nyheter for oss som elsker FFK

Spennende og høre og se mer. Detta går seg til!!

---------------------------

Macka fra start!

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 02 jan 04, 18:09
Hvor god er egentlig denne Rotevatn?

Noen som kjenner til spilleren? Hørt lite/ingenting.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 02 jan 04, 20:39
Endret: 02 jan 04, 20:43
Rotevatn er grei nok han,stort potensiale, men ikke mitt personlige førstevalg som utfordrer til Steinar (hadde helst sett at FFK henta en som var et soleklart førstevalg,men men), men for all del, han er ung og vil garantert utvikles under ledelse av KTE og Jerry Knutson...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 02 jan 04, 22:41
rotevatn er en meget spennende spiller, som holder et godt TL-nivå, noe han har vist i stabæk. han har spilt en god del kamper for stabæk, spesielt for noen år tilbake da jeg mins å huske at han var førstevalg. har også spilt mye pga keeperskader i stabæk.. jeg tror rotevatn blir henta til fr.stad som et førstevalg mellom stengene.. er nok et litehakk vassere enn steinar..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 jan 04, 00:26
Rotevatn har vel blant annet trent med Arsenal, og stod dessuten i mål for Tottenham da de møtte FFK på stadion for noen sommere siden. Har ofte blitt beskrevet som et av landets største keepertalenter, men ennå ikke slått helt til. Det kan jo skje i FFK. Håper bare han har den rette innstillingen, han var jo nær ved å trappe ned med Frigg. Ville nesten blitt en ny Espen Baardsen...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914