Eggen ønsker Arni
- Jeg har snakket med Arni tidligere. Da var avtalen med Sturm Graz nærmest i boks. Nå er det aktuelt å gå en ny runde. Vi skal ha en ny keeper på plass før sesongen starter, og Arni er absolutt interessant, sier Fredrikstad-trener Knut Thorbjørn Eggen, som bekrefter at klubben i tillegg jobber med å få den tidligere Stabæk-keeperen Anders Rotevatn til Plankebyen.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Bare det ikke går ut over mulighetene til å virkelig heve nivået på kantene.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Og de signalene de har gitt ifølge han (Rotevatn) så ville det være merkelig om de skulle bråsnu nå og satse på Arason som vi mest sannsynlig vil få hard kamp om ?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Arason hadde vært sykt deilig...
Opprinnelig postet av Costanza
Regner med at du mener "ofre" mtp at han må bort fra klubben, i så måte må klubben forholde seg til kontrakten de har med Steinar. Er ikke bare å kvitte seg med spillere under kontrakt. Nå tror jeg riktignok ikke Arason kommer hit, men HVIS han er interessert, så kan vi ikke bli sittende igjen med Arason, Sørlie og Rotevatn (pluss talentet Staw).
Arason hadde vært sykt deilig...
Alt er mulig.... vi tar bare "en liverpool" og henter to klassekeepere på en gang.. etter at houllier bestemte seg for at westerveld ikke var et godt nok førstevalg, henta de inn både dudek og kirkland på samme kveld... nå gjør kanskje ffk nesten det samme... da sitter også de igjen med 3 gode keepere... men for de som kjenner historien ble som kjent westerveld solgt etterhvert (altså sørlie i vårt tilfelle)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Når det gjelder evt Sørlie, så har de jo muligheten til å leie ham ut, noe jeg ser som sannsynelig, spesielt ettersom Harry H. i en artikkel sa at de kom til å gå en runde med spillerne i Mars for å se hvordan situasjonen var... Så de som er under kontrakt i dag, må uansett prestere i perioden som kommer, de kan fort bli lånt ut til hvem som helst...
Når det gjelder Staw, så er han hentet inn mtp fremtiden, og i den anledning gjør det ingenting om vi har to GODE keepere i stallen, dette vil i så fall Staw vokse på...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
Mange kyniske tanker her nå. Steinar "tigergutt" Sørlie blir, utvikler seg enda mer, og er vår førstekeeper neste år også.
Vi får se, jeg tørr påstå at Rotevatn har like stor sjangs som Sørlie, og p.t anser jeg muligheten for at Rotevatn står 12. april som 60/40
Hvis klubben henter inn Rotevatn og Arason (noe jeg tviler sterkt på) og "kaster Sørlie på dør", så er jeg redd dette kommer til å sende ut svært dårlige signaler ut på spillermarkedet, der FFK er en bruk og kast klubb. Sørlie har fortjent en plass på laget i to år nå, og han skal fankern meg få lov til å kjempe om en plass til neste år også. Her har vi spillere som viser lojalitet til klubben, og da er det bare rimelig å være lojal tilbake, i hvert fall når han er en veldig god keeper, var vel den beste i førstedivisjon i år?
Kom dere ned på jorden folkens. Vi kan ikke ofre gud og hver mann fordi vi er sulten på suksess, da gjør vi oss selv en bjørnetjeneste vi kommer til å få konsekvenser av siden. Slutt å vær så kyniske, skulle nesten tro dere hadde glemt hva Sørlie har gjort for klubben når dere drømmer om Arason og Rotevatn som keepere...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Det som ble "feil" nå er at Arason plutselig ble "aktuell" samtidig med at FFK hadde ordnet en avtale med Rotevatn (noe de trolig gjorde mens de så Arason som uaktuell). Dette blir med andre ord litt forrvirrende.
Saken er at Arason er en keeper på høyt internasjonalt nivå, det er hverken Sørlie eller Rotevatn. Men vi kan ikke ha alle tre, men har vi sjansen til å skaffe oss Arason så vil det gå inn i boken av historiske tabber dersom vi av snillhet ikke innlemmer ham i stallen.
Kanskje venter Eggen og Hansen litt med å presentere kontraktsforslag for Rotevatn i lys av Arason sitt siste utspill. Når det er sagt, det er nok veldig lite sannsynlig at Arason vil velge FFK.
Men faren er vel at dersom de velger å utsette forhandlingene med Rotevatn og prøver på Arason kan vi miste begge. Arason får kanskje 5-6 forskjellige tilbud, og det kommer han til å bruke en del tid på. Da er sjansen stor for at Rotevatn finner seg en ny klubb, og at det en måned senere viser seg at Arason velger en annen klubb, og der sitter vi med skjegget og halve tryne nede i postkassa.
Den beste løsningen syns jeg ville ha blitt duoen Arason / Sørlie. En toppkeeper og en tiger som er ivrig etter å spille.
Men sjansene for at Arason går til FFK er vel minimale. Håper bare FFK har noe de andre klubbene ikke kan tilby hvis det skulle bli aktuelt. Har han noen relasjoner til Eggen kanskje? Eller Trondsen og Hornseth?
Det er i hvert fall ingen tvil om at Arason ville blitt en solid forsterkning og er etter min mening blant de topp 3 keeperne i Norden, når han er i form.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914