Risholt snart på landslaget?
Når serien får startet i Norge, og Risholt får vist seg frem for hele fotball Norge, så ser ikke ikke bort fra at han kan bli tatt med på landslaget. Det ser iallefall ikke ut til at Herr. Hareide er redd for å ta med uerfarne spillere i troppen sin.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ære være plankebyen!
En ærlig FFK supporter!
Opprinnelig postet av Jonpk
Jeg har sagt det før, om ikke her, så er Risholt iløpet av to år fast inventar på lanslaget. I Skammelsrud gamle rolle.
Nå tar det av her... Rolig nå, greit å være optimist, men det er grenser også... Først gleder jeg meg til å se om Risholt slår til i TL... Og for alt vi vet, kanskje RR dukker opp som stopper før vi vet ord av det...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Jonpk
Jeg har sagt det før, om ikke her, så er Risholt iløpet av to år fast inventar på lanslaget. I Skammelsrud gamle rolle.
Jaha, og hva i all verden var Skammelsrud sin rolle på landslaget? Han har vel knapt spilt der?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Spennende å se hva Bråten fra skeid viser..Ble mektig imponert av ham når vi røk 5-0 på Voldsløkka..
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Bråten imponerte, også i cupkampen som ble vist på tv, var han svært god.
Opprinnelig postet av pss
Ikke at det betyr så mye Vlad, men tapte vi faktisk hele 5-0 mot Skeid, den må ha godt i glemme boka hos meg. En fin dag var det, helt til kampen begynte.
Det er vel ikke så rart du ikke husker det, for det ble 4-0 tap...
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Mener han som pådriver og legging av "åpnende"pasninger bør være der..
Elsker også de lange fighter løpa han tar sammen med en eller annen motstander..Sier alltid.slapp av Ingen tar fra Roger ballen..Og det stemmer stort sett i alle tilfeller.....Eggen som vurderer slike ting,men fra et rent egoistisk standpunkt mener jeg Roger på midt..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914