Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt snart på landslaget?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 05 jan 04, 15:45
landslagstroppen

Når serien får startet i Norge, og Risholt får vist seg frem for hele fotball Norge, så ser ikke ikke bort fra at han kan bli tatt med på landslaget. Det ser iallefall ikke ut til at Herr. Hareide er redd for å ta med uerfarne spillere i troppen sin.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 jan 04, 16:04
Her har han bare hatt hjemlige spillere (pluss Høiland/Kah fra Sverige og Andersen fra Danmark) til disposisjon da. Kampene er knapt hva jeg kaller landskamper... Er for at hjemlige spillere skal få vise seg frem. Troppen vil se helt annerledes ut så fort viktigere kamper starter.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

pss

A-lagspiller

Lagt til: 05 jan 04, 16:21
Endret: 05 jan 04, 16:21
Sant nok, men slike kamper er viktige for spillere i Norge, slik at de kan vise seg frem. Spiller Risolt like godt som i fjor, så kan han fort få sjansen i en slik kamp han oxo.
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 05 jan 04, 18:41
Enig! Hvis Risholt holder seg skadefri og finner toppformen, kan han nok snuse litt på en slik tropp!

Ære være plankebyen!

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 05 jan 04, 19:46
Jeg har sagt det før, om ikke her, så er Risholt iløpet av to år fast inventar på lanslaget. I Skammelsrud gamle rolle.

En ærlig FFK supporter!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 05 jan 04, 20:35
Opprinnelig postet av Jonpk
Jeg har sagt det før, om ikke her, så er Risholt iløpet av to år fast inventar på lanslaget. I Skammelsrud gamle rolle.

Nå tar det av her... Rolig nå, greit å være optimist, men det er grenser også... Først gleder jeg meg til å se om Risholt slår til i TL... Og for alt vi vet, kanskje RR dukker opp som stopper før vi vet ord av det...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 05 jan 04, 21:00
Tvilsomt. Her har nok Hareide andre kandidater som er bedre. Men hvis der skjer er det veldig hyggelig.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 06 jan 04, 14:30
Opprinnelig postet av Jonpk

Jaha, og hva i all verden var Skammelsrud sin rolle på landslaget? Han har vel knapt spilt der?

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jan 04, 16:25
hihi, han sat en del på benken da! kan jo være det som ment her... men det vurde ikke være noe å trakte etter...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 06 jan 04, 20:17
Har savnet Roger på midtbanen i alle Norges kamper de siste åra...Innstillingen til Risholt i en takling er mer verdt enn carew og de søvnige gutta som har stilt for Norge før..
Spennende å se hva Bråten fra skeid viser..Ble mektig imponert av ham når vi røk 5-0 på Voldsløkka..

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

pss

A-lagspiller

Lagt til: 06 jan 04, 23:40
Ikke at det betyr så mye Vlad, men tapte vi faktisk hele 5-0 mot Skeid, den må ha godt i glemme boka hos meg. En fin dag var det, helt til kampen begynte.

Bråten imponerte, også i cupkampen som ble vist på tv, var han svært god.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 07 jan 04, 00:38
Opprinnelig postet av pss
Ikke at det betyr så mye Vlad, men tapte vi faktisk hele 5-0 mot Skeid, den må ha godt i glemme boka hos meg. En fin dag var det, helt til kampen begynte.

Det er vel ikke så rart du ikke husker det, for det ble 4-0 tap...

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jan 04, 08:41
Følte kanskje at vi tapte tribunekampen også, og da blir det jo 5-0?

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 08 jan 04, 10:30
For ikke å snakke om at vi ble blåst øra fulle av hennig kvitnes på stadioanlegget den siste halvtimen før avspark:(

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 08 jan 04, 11:11
6-0 da ? :D

pss

A-lagspiller

Lagt til: 08 jan 04, 18:01
Fy faen han speakeren, slet med navnene til gutta gitt. Miran, Pål Andre med flere.

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 08 jan 04, 20:32
Slår ikke speakeren på ull/kisa som etter at vi hadde grisa dem 4 eller 5-0 (LPH og Watson helt rå i den kampen)klarte ,med Harald Tusberg dialekt kåre en Ull/Kisa spiller til....wait for it..;Match of the Man...Sa det 2 ganger til og med..Lo hele veien ut av Jessheim..:D:D

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 08 jan 04, 20:36
Nå blir det jo spennende å se om Risholt blir like god som stopper da??

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 08 jan 04, 20:52
Er ikke glad for stopperprek rundt Risholt..Personlig ønsker jeg ham i den rolle han hadde på midtbanen.

Mener han som pådriver og legging av "åpnende"pasninger bør være der..
Elsker også de lange fighter løpa han tar sammen med en eller annen motstander..Sier alltid.slapp av Ingen tar fra Roger ballen..Og det stemmer stort sett i alle tilfeller.....Eggen som vurderer slike ting,men fra et rent egoistisk standpunkt mener jeg Roger på midt..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914