djpete - du er overlegen!!!
Jeg vil legge til at det er mange supportere som står på, på dette feltet. Plankehaugen har vært flinke til å arrangere turer til en billig penge. Men jeg må si at du Dag har utmerket deg i en klasse for deg selv.
Takk for livet du lagde i fjor - og jeg håper det vedvarer.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Hyggelig at det blir lagt merke til og hørt, det er jo meninga å støtte guttane!!
Må si at jeg ikke hadde noen anelse om hvordan det med banneret skulle "ta av". Var egentlig litt redd for at mange skulle klage, og ikke ville ha det over hodet osv, men jeg har bare fått positive tilbakemeldinger, og mange spør om ikke det bør syes større?????? Ja sy sjøl dere:-)
Har fått inntrykk av, på venner og kjente, at mange av dem som er glad i, og skaper litt ekstra liv, avventer sesongkort frem mot "release" på gærne sida, for å flytte seg over.
Får håpe som du sier Ajg at det allikevel blir igjen nok stemningsskapere til at det blir like mye, eller mere liv på "sitta" også neste år, det gjør det sikkert..
Uansett, takk for ros!
Macka fra start!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Men klarer vi å opprettholde stemninga fra opprykkskampen, kommer mange tilreisende til å få seg en overraskelse på Fredrikstad stadion. Det var et eventyrlig trøkk i fra alle hjørner.
Vi synger oss hese for Fredrikstad!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914