Husk meg
Brukernavn
Passord

djpete - du er overlegen!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 05 jan 04, 23:43
Endret: 05 jan 04, 23:44
Jeg var så heldig at jeg tilfeldigvis ikke sitter så alt for langt unna deg på stadion. For et liv du lager, du skaper trøkk på tribunen, og du skal vel ha hovedæren for at samropet mellom plankehaugen og hovedtribunen ble et faktum. Du lager trøkk og får med dine medsupportere rundt deg. Nå synes jeg det var på tide at du fikk litt skryt. Med tanke på at du i tillegg har satt av en hel del timer for å dekke hovedtribunen i rød/hvitt med et gedigent banner, det sier vel litt om de innsats, en innsats det bør settes pris på og verdsettes.

Jeg vil legge til at det er mange supportere som står på, på dette feltet. Plankehaugen har vært flinke til å arrangere turer til en billig penge. Men jeg må si at du Dag har utmerket deg i en klasse for deg selv.

Takk for livet du lagde i fjor - og jeg håper det vedvarer.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 06 jan 04, 04:48
må bare slenge meg på denne... djpete skal ha veldig mye av æren for synginga på hovedtribunen... nå som han flytter over til plankehaugen får vi håpe han har lagt et godt nok grunnlag slik at synginga på hovedtribuna blir like bra også i 2004!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 06 jan 04, 09:40
djpete er konge.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 06 jan 04, 18:02
Tusen takk for det!
Hyggelig at det blir lagt merke til og hørt, det er jo meninga å støtte guttane!!

Må si at jeg ikke hadde noen anelse om hvordan det med banneret skulle "ta av". Var egentlig litt redd for at mange skulle klage, og ikke ville ha det over hodet osv, men jeg har bare fått positive tilbakemeldinger, og mange spør om ikke det bør syes større?????? Ja sy sjøl dere:-)

Har fått inntrykk av, på venner og kjente, at mange av dem som er glad i, og skaper litt ekstra liv, avventer sesongkort frem mot "release" på gærne sida, for å flytte seg over.

Får håpe som du sier Ajg at det allikevel blir igjen nok stemningsskapere til at det blir like mye, eller mere liv på "sitta" også neste år, det gjør det sikkert..

Uansett, takk for ros!

Macka fra start!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 06 jan 04, 23:37
Ja det gjenstår å se om stemmningen fortsetter, jeg er faktisk noe skeptisk. Hvor var stemningen før du tok av djpete, kan ikke si noe annet en at det er du som er kongen på dette feltet. Får håpe at det er nok gøts i oss andre som blir igjen at vi klarer å lage nok liv, slik at det runger over Fredrikstad Stadion. Sympatisk er det også at du takker for rosen, men den er så ærlig fortjent, så fortjent.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 07 jan 04, 15:38
Jeg er ikke helt sikker på hvem du er djpete, men om alt som skrives om deg her er sant, slenger jeg meg på hyllesten.Bravo! Stemningen må fortsette! Ellers vil vi bli overdøvet av motstandersupportere,- i alle kamper.
Men klarer vi å opprettholde stemninga fra opprykkskampen, kommer mange tilreisende til å få seg en overraskelse på Fredrikstad stadion. Det var et eventyrlig trøkk i fra alle hjørner.

Vi synger oss hese for Fredrikstad!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914