Overgangsvinduet sommeren 2009
Ryktetråden til f-b.no.
Andersson Skrevet av: ja, 31-08-2009 22:17:13 Andersson fra godset er klar, 3 år.
Hadde tenkt å ta en tidlig kveld jeg, men må vel sitte her frem til midnatt??
Opprinnelig postet av hasse33
Hadde tenkt å ta en tidlig kveld jeg, men må vel sitte her frem til midnatt??
Har ikke mye valg i dag nei.. Hehe..
Nå er visst Eidur Gudjohnsen klar for Monaco.
Dæng, da røyk han for oss!
Andersson er jo mye skadet. Åssen er staus på han idag?
Opprinnelig postet av suggas
Status: skadefri og på vei tilbake til godformen. Godset-supporterne er nervøse på forumet sitt i kveld. Men når alt starter med et anonymt kommentarinnlegg på f-b.no som også involverer at FFK sluttforhandler med Gislason og Ijeh, så vet jeg ikke om de trenger å svette så veldig mye. Men hadde ikke vært meg i mot. Har sans for Andersson, og han ville passet fint inn på venstrekanten vår i 4-3-3.
Mattias Andersson er virkelig på vei oppover igjen nå. Hadde vært ekstremt kjipt hvis han hadde glippet for oss nå, men samtidig en meget bra forsterkning for FFK.
---------------------------
Leve Godset og FFK
Hvis han er tilbake i godformen så blir vel det ikke noe av. sukk
Var ikke i troppen i går hvertfall. Spilte han for 2.laget idag?
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 31 aug 09, 22:40
Endret: 31 aug 09, 22:59
Endret av: Holters
Han var ikke i troppen til Strømsgodet i går, så kanskje, kanskje, han er på vei?
Oppstilling
Lars Ivar Moldskred , Glenn Andersen , Kim André Madsen , Joel Riddez , Vidar Riseth , Komlan Amewou , Fredrik Winsnes , Fredrik Nordkvelle , Øyvind Storflor , Marcus Pedersen , Lille Blå , Muhamed Keita
Jeg tar imot han med åpne armer ihvertfall!!!
Måtte bare for nr 1000 :)
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Vanskelig for å tro dette, da FFK og godset kjemper den samme kampen for å overleve...
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vanskelig for å tro dette, da FFK og godset kjemper den samme kampen for å overleve...
Sant nok. Men de trenger pengene så kanskje?
Kommer det ikke flere signeringer før 00.00 blir jeg skuffa..
Jeg er spent på hva som eventuelt kommer inn..
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hoho, slo deg med 46 hundredeler!
bøyer meg i støvet
Tror brått dette kan bli en spennende kveld, har på følelsen at det kommer fler..
Og jeg som var klar for en tidlig kveld =
Kongsvinger spiller Roger Risholt og Jonas Johansen er hete rykter, hvertfall i følge Kai Risholt
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Sant nok. Men de trenger pengene så kanskje?
Med tanke på den nye stadionen de skal bygge så.... Men de bruker kanskje endel EU penger til det...
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Ingen Peter til FFK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914