Overgangsvinduet sommeren 2009
Spent jeg og. Håper på en målskårer. Andersson pluss en midtstopper.
bateman
Ble medlem: 01 sep 04
Lagt til: 31 aug 09, 22:49
Endret: 31 aug 09, 22:59
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Patrioten
Han var ikke i troppen til Strømsgodet i går, så kanskje, kanskje, han er på vei?
Oppstilling
Lars Ivar Moldskred , Glenn Andersen , Kim André Madsen , Joel Riddez , Vidar Riseth , Komlan Amewou , Fredrik Winsnes , Fredrik Nordkvelle , Øyvind Storflor , Marcus Pedersen , Lille Blå , Muhamed Keita
I troppen eller i start 11ern?? Du skisserer jo kun 11ern, hvor Ohr naturligivs ikke er inkludert grunnet den meget velkjente klausulen på ikke ubetydelige 500 000kr....Nei vent, du skisserer faktisk 12 spillere...Men ingen tropp.
Ohr hadde vært genialt å lånt inn ut sesongen, så eventuelt tilby 1årskontrakt før 2010 ses ved suksess
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
stian Ohr spilte for godset 2
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Stoni
Ble medlem: 08 aug 08
Lagt til: 31 aug 09, 22:51
Endret: 31 aug 09, 22:59
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av Patrioten
Han var ikke i troppen til Strømsgodet i går, så kanskje, kanskje, han er på vei?
Oppstilling
Lars Ivar Moldskred , Glenn Andersen , Kim André Madsen , Joel Riddez , Vidar Riseth , Komlan Amewou , Fredrik Winsnes , Fredrik Nordkvelle , Øyvind Storflor , Marcus Pedersen , Lille Blå , Muhamed KeitaI troppen eller i start 11ern?? Du skisserer jo kun 11ern, hvor Ohr naturligivs ikke er inkludert grunnet den meget velkjente klausulen på ikke ubetydelige 500 000kr....Nei vent, du skisserer faktisk 12 spillere...Men ingen tropp.
Ohr hadde vært genialt å lånt inn ut sesongen, så eventuelt tilby 1årskontrakt før 2010 ses ved suksess
Han var ikke i troppen... ifølge vglive.
Håper direktøren hvertfall kommer ut med navnene på de de var i sluttforhandlinger med etter at vinduet er stengt.
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Opprinnelig postet av bateman
I troppen eller i start 11ern?? Du skisserer jo kun 11ern, hvor Ohr naturligivs ikke er inkludert grunnet den meget velkjente klausulen på ikke ubetydelige 500 000kr....Nei vent, du skisserer faktisk 12 spillere...Men ingen tropp.
Andersson var heller ikke på benken i går. Uvisst hvorfor.
Fortsetter å si at jeg er fornøyd i dag jeg - dobbeltfornøyd til og med.
Marching on together!
Opprinnelig postet av Costanza
Andersson var heller ikke på benken i går. Uvisst hvorfor.
Ifølge en på godset-forumet har han trøbbel med en lyske og var ikke kampklar igår.
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Mye forskjellig på f-b nå:
Flere på vei ! Skrevet av: Dette blir bra !!!, 31-08-2009 22:41:11 Mattias Andersson fra Godset er også klar. Samtidig så er det håp om at FFK også rekker å hente Gislason fra Brøndby.
Opprinnelig postet av JonAG
Håper jeg blir fornøyd også. Nå er det en time igjen.Fortsetter å si at jeg er fornøyd i dag jeg - dobbeltfornøyd til og med.
de sa på tv2 sprt nå at anderson fra strømgodset er nær. tv2Sport
Heia FFK
Acromion
Ble medlem: 05 jun 04
Lagt til: 31 aug 09, 23:01
Endret: 31 aug 09, 23:03
Endret av: Acromion
Samme regler, men siden det visstnok er helligdag i England i dag, har de fått forskjøvet fristen ett døgn.
Uansett landet spilleren hentes til som må ha åpent vindu. Om det er åpent eller lukket i "avsenderland" spiller ingen rolle.
Fredd
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 31 aug 09, 23:02
Endret: 31 aug 09, 23:04
Endret av: Fredd
Opprinnelig postet av TheDude
Visst det skulle være aktuellt med Wolf, er det isåfall det engelske vinduet som gjelder eller det norske? Tror ikke han kommer, bare nysgjerrig på reglene...
Det norske stenger i natt og det er det som gjelder for norske lag. Det engelske tror jeg stenger i morgen kl 24.
Edit: Kl 17 i følge noen andre på forumet. Da er det nok det.
Fredd
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 31 aug 09, 23:02
Endret: 31 aug 09, 23:04
Endret av: FFK1903
Visst det skulle være aktuellt med Wolf, er det isåfall det engelske vinduet som gjelder eller det norske? Tror ikke han kommer, bare nysgjerrig på reglene...
Overgangsvinduet gjelder alltid for kjøpende klubb. Så om vinduet er stengt i Norge og det engelske er åpent, så kan engelske klubber kjøpe spillere fra norske klubber, men ikke omvendt.
Det engelske stenger for øvrig ikke før 1700 i morra grunnet Bank Holiday, ikke at det har noe betydning for eventuelle overganger fra engelske klubber, da det norske gjelder for FFK.
Gislason var ikke med i troppen til Brøndby mot FCK i går.....
Neida. Hehe. Sikkert karantene eller noe. Han ender dessverre ikke opp i FFK. Blir dog spennende å se om Andersson blir klar. Litt usikker på hva jeg syns om ham.. Likte ham godt før.
Men det er vel uaktuelt, da Nordlie visstnok har lagt ned forbud mot utlendinger.
Jeg tror det er riktig av FFK å forsøke å få noen nye inn i spillergruppa i dette vinduet. Hvis det stemmer at gruppa er mentalt skakkjørte, som det ser ut til å gjøre, så kan de nyes tilstedeværelse virke som et friskt punst.
[quote=Fredd]
Det norske stenger i natt og det er det som gjelder for norske lag. Det engelske tror jeg stenger i morgen kl 24.
[/quote
Var det ikke klokken 1700 pga en helligdag ? Hvis en spiller skal gå fra england til norge gjelder vel norske overgangsregler?]
Andersson bekreftet klar på Fredrikstadfk.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914