Overgangsvinduet sommeren 2009
Opprinnelig postet av TheDude
Hvis det er aktuellt å hente en spiss finnes det en god oversikt over spillere som vet hvor målet står her: http://norskefans.com/verden/artikel.asp?id=34915
Brasiliansk makker til Everton kanskje: http://en.wikipedia.org/wiki/Marcos_Pizzelli
Velkommen etter Ziggy (Kunne ikke dy meg...)
Hvis det er aktuellt å hente en spiss finnes det en god oversikt over spillere som vet hvor målet står her: http://norskefans.com/verden/artikel.asp?id=34915
Brasiliansk makker til Everton kanskje: http://en.wikipedia.org/wiki/Marcos_Pizzelli
Velkommen etter Ziggy (Kunne ikke dy meg...)
Den er grei....!!
---------------------------
You`ll never walk alone...
Det kommer en ny venstreback... han skal være klar, men rekker ikke kampen til fredag. Dessuten kommer en spiss som spiller her i Norge.. usikkert om han blir klar til kampen fredag..
Opprinnelig postet av Fotballfan
Det kommer en ny venstreback... han skal være klar, men rekker ikke kampen til fredag. Dessuten kommer en spiss som spiller her i Norge.. usikkert om han blir klar til kampen fredag..
Det er sikre kilder, skjønner jeg...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Ja, det er faktisk det.. .. har også navnet på spissen, men har lovet å
Er "bra" spiller da, siden du må ......ikke sant ?
Hvilken div spiller han i da? Er vel ikke huseklepp vel, han er jo sykt god da
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Ja, det er faktisk det.. .. har også navnet på spissen, men har lovet å
Jeg vet også. Håper virkelig dette går i orden folkens.
Heia FFK
Slang du deg på toget også nå æ Lex.....
Lex
Ble medlem: 03 feb 05
Lagt til: 19 aug 09, 16:55
Endret: 19 aug 09, 16:56
Endret av: Lex
Dette er ikke noe tog Ziggy, det kan jeg love deg.
Spiss som spiller i norge, og en danske til ;)
Heia FFK
Venstreback? Er vel neppe det vi trenger med Thomassen og Pereira i stallen. Det må endten bety at Pereiras skade er rimelig alvorlig, eller at han er på vei til å bli solgt. Jeg håper ikke de er det siste. Jeg tviler nemlig på at vi får en god pris for han nå. Håper han spiller seg inn på laget igjen, scorer et par youtube-mål slik at prisen stiger og at vi da kan selge han og få økonomien på fote.
Jeg har en følelse av at denna spissen er en liten eks-turner fra Lyn?
Opprinnelig postet av Lex
Det jeg har hørt er ingen venstreback.
Heia FFK
Er vel ikke umulig at det kan være noen fra Lyn nei... Hvordan endte det opp med kontrakten hans? Det var jo litt preik rundt det husker jeg
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Rettelse: Det er ingen danske, men en som spiller i danmark.
Heia FFK
Som spiss hadde jeg gjerne sett en leieavtale med Karadas ut sesongen. Tenk det tanksenteret sammen med Everton. Det hadde vært noe det...
jorhan
Rettelse: Det er ingen danske, men en som spiller i danmark.
Hvis dette er riktig håper jeg det er to rutinerte spillere som går rett inn på laget. Trenger rutinerte og gode spillere nå som kan bidra i den situasjonen klubben er i. Ikke flere talenter som kan slå til neste sesong. Og forhåpentligvis ikke Holmen. Karadas deriomt hadde vært et scoop.
Enig med Pelle,
Karadas helt suveren. Han sammen med Everton, ønskedrøm.
Holmen njet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Håper for guds skyld ikke man finner på å hente Karadas. Jeg vil heller ha Hulsker enn den mannen, og synes FFK trenger enten en stor målscorer av en targetmann (det er ikke Karadas) eller en bakromsspiss. Sistnevnte hadde vært best komplementert stallen godt.
Men at det blir flere signeringer, det tør jeg nesten å garantere!
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Håper for guds skyld ikke man finner på å hente Karadas. Jeg vil heller ha Hulsker enn den mannen, og synes FFK trenger enten en stor målscorer av en targetmann (det er ikke Karadas) eller en bakromsspiss. Sistnevnte hadde vært best komplementert stallen godt.
Men at det blir flere signeringer, det tør jeg nesten å garantere!
Holters har tatt på seg de mørke solbrillene for ikke å røpe det han vet
Vi har visstnok noen spennende dager i vente, kanskje allerede i morgen. Holters og Lex vet noe. Hvilke norske spisser spiller i Danmark forresten ?
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914