Grönhagen sykemeldes på ubestemt tid
Det er mye som blir kalt sykdom i disse tider...
---------------------------
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Kreft blant annet.
f-b.no: "Det er ikke noe høydramatisk rundt denne sykemeldingen"
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Nå er en annen person i FFK systemet sjuk også, hva er det som skjer?
FFKs hjemmeside. http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2095/372/
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 18 jun 09, 08:46
Endret: 18 jun 09, 08:48
Endret av: Patrioten
Man sparker ikke på en som ligger nede
Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/norge/article5398401.ab
Opprinnelig postet av Jello B
Kreft blant annet.
Sant nok......
Men er det rart en lurer da, når de var så åpne om kreften sist.....og nå sier de ingenting.
Hvis det er kreften igjen, så hadde det vært smart å vært like åpen igjen om det, for så å bedt om ro.....
Uansett hva det er, så ønsker alle Grønnis det beste på et personlig plan.
Men sånn det er nå, så har klubben rotet det til igjen ved å være så hemmelighetsfulle og unnvikende.
Jeg registrerer at Grønnis selv har bedt om taushet om sykemeldingen.....Men jeg skjønner ikke logikken i det..!
Gashis intervju på TV2 i går ga vel svaret på problemet
Og du kan kanskje gi svaret på spørsmålet om hva Gashi sa på TV2?
(I det minste en link hadde vært bra).
Hater hat!
Sånn jeg tolket Gashi, så virket det som om han var "lei" Grønnis og hans sykemeldinger....
Virket litt småfrustert / sur...
Ligger nok mye i at spillergruppa både på A-laget og juniorlaget er misfornøyd..!!
Det kom vel ganske tydelig frem at det ikke var noe "hast" med å få tilbake Grønhagen
Kreft blant annet.
Nå tenkte vel Ziggy på ting som ikke er direkte knyttet opp mot en fysisk lidelse. At Kreft kan kalles sykdom vet vi alle. Men det er en del andre "lidelser" hvor man vel ikke er helt enige om det kan kalles sykdom eller ikke, og som kanskje er vel så aktuelle i denne sammenhengen...
Patrioten, du er jammen litt av en patriot...kanskje du burde vurdere og bytte navn.
Opprinnelig postet av Patrioten
I føle FB skal Grønnis til kontroll med sjukdommen sin i dag, det lover ikke akkurat godt, siden han er sjukemeldt på ubestemt tid, kan vel tyde på at noe er galt?
Det er ganske vanlig at man er på etterkontroll etter en kreftoperasjon, så det bør ikke bety at kreften er tilbake eller har spredd seg. Ei veninne av meg var på 6 mndkontoller i flere år etter at hun ble frisk...
Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!
Kreft blant annet.
Sant nok......
Men er det rart en lurer da, når de var så åpne om kreften sist.....og nå sier de ingenting.
Hvis det er kreften igjen, så hadde det vært smart å vært like åpen igjen om det, for så å bedt om ro.....
Uansett hva det er, så ønsker alle Grønnis det beste på et personlig plan.
Men sånn det er nå, så har klubben rotet det til igjen ved å være så hemmelighetsfulle og unnvikende.
Jeg registrerer at Grønnis selv har bedt om taushet om sykemeldingen.....Men jeg skjønner ikke logikken i det..!
La nå den mannen få fred. Som jeg skrev, diagnosen til en sykemelding er en ting mellom legen og pasienten. Ingen andre har krav på å få vite den. Og hvis det stemmer det som Gashi har sagt, må han vel være den mest føleseskalde jævelen jeg har vært borti. Er man syk er man syk. Dette kunne like gjerne skjedd Gashi sjøl eller noen i hans familie...
Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!
Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen
La nå den mannen få fred. Som jeg skrev, diagnosen til en sykemelding er en ting mellom legen og pasienten. Ingen andre har krav på å få vite den. Og hvis det stemmer det som Gashi har sagt, må han vel være den mest føleseskalde jævelen jeg har vært borti. Er man syk er man syk. Dette kunne like gjerne skjedd Gashi sjøl eller noen i hans familie...
Siden folk reagerer som de gjør. Ref uttalelsene til Gashi og Barsom, så har det kanskje ikke slått deg enda at det er SVÆRT sterke mistanker om at denne sykmeldingen er humbug fra ende til annen, og at det IALLEFALL ikke har noe med Kreften å gjøre? Folk uttaler seg ikke slik om en mann de vet er syke, da har selvsalgt alle full respekt. I dette tilfellet så er det mange som tydeligvis må ha ting med teskje. Det er nok mange som gjerne skulle publisert den egentlige årsaken, slik man antar at man kjenner den, men det kan man selvsagt ikke NETTOPP av hensyn til Grønhagen og det å vise ham respekt. Det var noen som prøvde seg i natt, men innlegget ble slettet.
Mistankene er med andre ord MEGET sterke om at dette ikke handler om Kreft eller andre sykdommer. Men siden du må ha det med teskje, noe du ikke kan få pga. hensynet til Grønis, så får du nesten bare fortsette å hisse deg opp over folk som blir oppgitt over mannen og hans problem.
Nå hadde TV2 klippet istykker intervjuet med Gashi også da. På TVØstfold snakket han mer, og der hørtes han IKKE sur og bitter ut. Det hørtes også ut som det var samme intervjuet.
TV2 klipper intervjuet slik at vi som seere skal tolke ting på vår egen måte.
Noen som har link til intervjuet med Ardian Gashi?
Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen
Opprinnelig postet av Patrioten
I føle FB skal Grønnis til kontroll med sjukdommen sin i dag, det lover ikke akkurat godt, siden han er sjukemeldt på ubestemt tid, kan vel tyde på at noe er galt?
Det er ganske vanlig at man er på etterkontroll etter en kreftoperasjon, så det bør ikke bety at kreften er tilbake eller har spredd seg. Ei veninne av meg var på 6 mndkontoller i flere år etter at hun ble frisk...
Nå behøver ikke du være så veldig eplekjekk og komme med utredninger for oss...
De fleste av oss kjenner noen som har / har hatt kreft, desverre...!!
Kreft er en styggdom som rammer veldig mange personer og det er veldig tragisk for de det gjelder.
Men saken er at dette er et supporterforum for en klubb som betyr så mye for så mange. Da er det helt naturlig at dette blir diskutert i det lange og det brede, fra det seriøse til det banale....
Tor-Kristian Karlsen hadde liveblogg på tv2sporten.no idag, og svarte der på et spørsmål om hva slags trenertype FFK burde se etter dersom det viser seg at Grönhagen må gi seg. Svaret var ikke overraskende en noe annerledes trener enn svensken:
"en trener som viser interesse i byprosjekt, junior og orker å investere blod, svette og tårer i fredrikstad fk."
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
I følge Vg jakter FFK på en hjelpetrener, så det tyder på at Grønnis vil være ute en god stund.
Hvem bør vi prøve å knytte til oss?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914