Gleder meg=)
Hei alle ffk suportere.
Gratulerer med opprykket og håper det går bra for dere.
Et gammelt storlag som ffk fortjener å være i eliten istedet for bryne og annet søppel,men hvordan tror dere ffk vil klare seg?
Det er stor forskjell på 1.div og eliten,så jeg tror dere må ha utgangspunkt om å klare å holde dere.
Får dere noen forsterkninger?
Klarer ringberg nivåforskjellen?
Uansett gleder jeg meg til å møte dere både på banen og på tribunen(for de som ikke har fått det med seg så er jeg enga supporter)
Hvor mange tillskuere tar stadion deres?
Detta tror jeg blir fult hus begge kampene.
Detta er to lag som norge må ha i samme serie...
mvh. stig
ps.. ligg unna gashi=) hehe
Gratulerer med opprykket og håper det går bra for dere.
Et gammelt storlag som ffk fortjener å være i eliten istedet for bryne og annet søppel,men hvordan tror dere ffk vil klare seg?
Det er stor forskjell på 1.div og eliten,så jeg tror dere må ha utgangspunkt om å klare å holde dere.
Får dere noen forsterkninger?
Klarer ringberg nivåforskjellen?
Uansett gleder jeg meg til å møte dere både på banen og på tribunen(for de som ikke har fått det med seg så er jeg enga supporter)
Hvor mange tillskuere tar stadion deres?
Detta tror jeg blir fult hus begge kampene.
Detta er to lag som norge må ha i samme serie...
mvh. stig
ps.. ligg unna gashi=) hehe
Blir vel plass til ca. 10 000 på stadion neste år. Tipper det blir ganske utsolgt ved flere av kampene. FFK har hentet inn noen nye. Men vi supportere (tror jeg flere er enige med meg) at den stor fisken som alle venter på har ennå ikke kommet. Vedr. å klare seg tror jeg de gjør det, Ringberg havner på to.sifret antall mål i år. Ser fram til fulle hus mot Enga hjemme i Fredrikstad.
---------------------------
En ærlig FFK supporter!
Lykke til med sesongen til dere også!
Fredrikstad klarer seg og Vålerenga kommer høyere opp i år enn på lenge.
Vi har fått noen forsterkninger allerede, men de aller største har ikke kommet ennå!
Kan desverre ikke love at vi holder oss unna Gashi.
Vi har fått noen forsterkninger allerede, men de aller største har ikke kommet ennå!
Kan desverre ikke love at vi holder oss unna Gashi.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Opprinnelig postet av Møklegård
Tror også dere klarer dere.
Mener ham-kam,tromsø,lyn og bodø(forige sesong var et blaff) får det atskillig tøffere.
Tipper 8-10 plass.
vålenga er jeg usikker på ettersom nyinnkjøpte hamre ikke har spilt på tippeliganivå før og gashi ikke er klar enda.
Stallen er for tynn til å kjempe i toppen men holder vi oss unna bunnstriden er jeg gla.
Tipper 5-8 plass.
Hvor manga bill pleier bortesuporterne å få på stadion?
Og hvem er denne fisken? noen forslag?
mvh stig
dag frode hornseth (rbk)
simen brenne (måss)
anders rotevatn (stabæk)
i tillegg har man uttalt at 2-3 spillere som kan gå rett inn på laget skal hentes inn... tipper at et par av disse kommer fra rbk (olsen, enerly?)
jeg er redd vi rykker ned, men håper inderlig vi klarer oss...
bortesupporterne får en del av klokkesvingen, er vel plass til 1000-1500 der tenker jeg...
tor trondsen (rbk)
dag frode hornseth (rbk)
simen brenne (måss)
anders rotevatn (stabæk)
i tillegg har man uttalt at 2-3 spillere som kan gå rett inn på laget skal hentes inn... tipper at et par av disse kommer fra rbk (olsen, enerly?)
jeg er redd vi rykker ned, men håper inderlig vi klarer oss...
bortesupporterne får en del av klokkesvingen, er vel plass til 1000-1500 der tenker jeg...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914