Husk meg
Brukernavn
Passord

Lars Petter Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 11 jan 04, 17:41
Er det avklart hva som skjer med han ennå? Mange røslige stoppere i TL; kan være greit å ha en bulldoser som kan bane vei for Ringberg og gjengen... En annen ting er NFF`s krav om så og så mye lux i lysriggen - hvorfor kan ikke høstkampene spilles tidligere på dagen? Vet at UEFA også har et ord med i laget når det gjelder flomlys, men det får vi ta når vi skal ut i Europa. Velvel, det er ingen skam å drikke en dram.

---------------------------

-exit body, exit mind-

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 11 jan 04, 18:16
Lars Petter får vise at han duger utover vinteren, så ordner eventuelt det seg. Når det gjelder VM i lux, så tror jeg man streber etter å få alle kampene til å gå på samme tidspunkt hele sesongen eller noe i den stilen. Det er hvertfall hva jeg har hørt fra et eller annet fornuftig menneske en eller annen gang. Om man klarer det når TV-selskapene har sagt sitt, er noe helt annet... Men, det er jo tøft med flomlyskamper da! Og en eller annen gang må man kanskje sette foten ned overfor klubber som aldri får somlet seg til å gjøre noe med forholdene på sine anlegg. Selvfølgelig synd at det skal gå ut over oss som nyopprykket lag, men det ser nå ut til at vi klarer det enkelte andre, les:Stabæk, ikke får til. Faktisk fikk FFK skryt fra NFF for de tingene man fikset på anleggssiden før forrige sesong. Og nå forsøker man atter en gang helhjertet å oppfylle kravene igjen. Fikk muligens litt å si for billettprisene, men vi kommer i det minste til å se bra i mørket...

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 jan 04, 19:13
Endret: 11 jan 04, 19:14
Det er lenge siden NFF har bestemt og gitt beskjed utad at kampene fra og med sesong 2004 i utgangspunktet skal gå søndag kl 18. Dvs. de kampene som ikke skal sendes på tv lørdag eller evt. mandag. Synes det er helt greit. Alle klubbene har vist om dette lenge, og flomlyskamper er jo uansett en god ting. Mener jeg. Liker ikke kampstart kl 13 og 15...

Angående Biffen så vil nok han få sjansen dersom han finner formen.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 11 jan 04, 23:46
lars petter hansen ser jeg ikke for meg at har noen framtid i ffk.. etter det jeg så av han i dag, har jeg mistet det siste lille håpet jeg hadde. han spilte rett og slett tragisk dårlig, og ser ut til å være ennå dårligere nå enn han var i fjor, dessverre...

jeg er også meget bekymra for ringberg, som aldri scorer lenger, verken i treningskamper eller siste halvdel av 1.div... i tippeligaen blir det ennå vanskeligere..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 12 jan 04, 12:24
Endret: 12 jan 04, 12:29
Opprinnelig postet av ajg
jeg er også meget bekymra for ringberg, som aldri scorer lenger, verken i treningskamper eller siste halvdel av 1.div... i tippeligaen blir det ennå vanskeligere..

NOk skit om Ringberg. Har lest antydninger av denne typen flere steder her på forumet. Ringberg ble toppscårer i 1. div. At han ikke putta like mange mål i de aller siste kampene syns jeg egentlig er helt naturlig. Da var jo hele 1. divisjon opptatt av å passe på ham. Har stor tro på at Målberg vokser med oppgaven. Han kommer til å fortsette å putte mål i Tippeligaen.

Likevel er det klart at Marcus er avhengig av raske spillerer rundt seg som kan slå gode innlegg. Innenfor 16 meteren er han imidlertid helt Konge. En avslutter av rang!

Når det gjelder LP tviler jeg på at han klarer å spille seg til fast plass på laget. Og han er vel egentlig en spiller som er avhengig av stor tillitt. Han er god og sterk i feltet, så f.eks i dødballsituasjoner kan LP lage kaos for motstanderen. Tror likevel Lars P. etterhvert må vurder om han vil fortsette som benkesliter i FFK eller som fast spiller på et mindre lag. Å spille seg inn på FFK tror jeg blir svært tøft for ham.

torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03

Lagt til: 12 jan 04, 14:15
En spiller som blir leid ut fordi han ikke holder førstedivisjonsnivå blir vel ikke over vinteren god nok for eliteserien. Om jeg ikke husker feil putta han ett mål for Bærum det halvåret han var der. FFK trenger spillere som kan heve laget. Ringberg holder vel mål , men kan få det tungt til året.

TH

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 jan 04, 14:27
Endret: 12 jan 04, 14:31
Markus kommer til å bli en hit i eliten!! Med mindre fysisk spill (adios 1.div.!) får vi se mere fotball med snertne kombinasjoner, hvor spissene spiller hverandre fri. Olé!!

Får virkelig håpe knoll og tott finner hverandre igjen...

Stadion på FMV!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 12 jan 04, 14:41
Endret: 12 jan 04, 14:41
Litt avhengig av hvem som er Knoll og hvem som er Tott, men en av dem blir garantert ikke å se i TL 2004 er jeg redd... Forutsetter selvsagt at du refererer til Målberg og Lars Petter Hansen grillær chips...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til: 12 jan 04, 14:45
Hehe, å være skeptisk til norsk fotballs definitive målkonge de siste to sesongene sier vel sitt om fotballkunnskapen...

math

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 jan 04, 14:58
LPH kommer tilbake!

Stadion på FMV!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 12 jan 04, 15:01
Opprinnelig postet av math
Hehe, å være skeptisk til norsk fotballs definitive målkonge de siste to sesongene sier vel sitt om fotballkunnskapen...

??? hvem sikter du til nå da? Det er vel Lp som det såes tvil om, ikke Ringberg, og LP var så visst ingen målkonge i fjor, kanskje målkongle, men intet mer, dessverre

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 12 jan 04, 15:35
Ajg sår tvil om Ringberg også..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 jan 04, 15:53
Det skal sies at Ringberg aldri har spilt på øverste nivå hverken i Norge eller Sverige før, så kanskje bør forventningene dempes noe. Har sett flere mene han vil score tosifret antall scoringer i neste års TL. Det vil i såfall være helt enormt, og da vil han jo fort bli toppscorer i TL. Tror vi må dempe oss litt her. Ringberg har riktignok scoret jevnt mange mål i fire sesonger på rad nå, men husk at tre av sesongene har vært på nest øverste nivå i Norge/Sverige, samt en sesong på tredje øverste nivå i Norge. Det er en viss forskjell.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 16 jan 04, 11:08
Ringebrg er KONGE!!!! Han kommer til å bli viktig for FFK.

Satser på ca. 10 mål på Ringberg i eliteserien.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914