Åssen blir det med Plankehaugen?
Er det bestemt noe mer rundt Plankehaugens plassering og pris for medlemmer? Blir det sessongkort for medlemmene?
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
at det blir sesongkort for plankehaugen har vært klart lenge..
prisen for en enkeltkamp for medlemmer har man sagt at blir ca. den samme som en barnebillett, men er ikke fastslått helt ennå tror jeg..
de siste ryktene jeg hørte om plassering er at vi skal stå der vi har gjort, på gamle stå, og at den nye sittetribunen blir bygd over/bak oss...
prisen for en enkeltkamp for medlemmer har man sagt at blir ca. den samme som en barnebillett, men er ikke fastslått helt ennå tror jeg..
de siste ryktene jeg hørte om plassering er at vi skal stå der vi har gjort, på gamle stå, og at den nye sittetribunen blir bygd over/bak oss...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Høres bra ut, da er det bare å vente på at de begynner å selge sesongkort. Da får vi nok kremplasser i alle fall, får vel bedre overblikk nå enn vi har hatt tidligere håper jeg. Gjør ikke noe om de løfter oss opp en meter eller 3...... Bare synd at det fortsatt er så lenge til 1 kamp :(
Til fredagen drar jeg til england igjen, JIPPI !! Lørdag : Tottenham - Liverpool og søndag : Chelsea - Birmingham. UT på tur med 2 kamerater, detta blir gøy :cool:
Var i London og så Chelsea - Portsmouth i romjulen, så de turene her kommer tett. Men da blir ventetiden til seriestart her hjemme kortere !
Til fredagen drar jeg til england igjen, JIPPI !! Lørdag : Tottenham - Liverpool og søndag : Chelsea - Birmingham. UT på tur med 2 kamerater, detta blir gøy :cool:
Var i London og så Chelsea - Portsmouth i romjulen, så de turene her kommer tett. Men da blir ventetiden til seriestart her hjemme kortere !
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914