Hvor lurt er det egentlig...?
Noe av det viktigste en spiller på toppnivå trenger er god psyke, så hvorfor skulle vi som er tilhengjarar dypgående analysere hver enkelt spillers egenskaper?
Husk: Spillerne følger med på disse sidene..!
Ringberg uttalte at han var psykisk sliten på tampen av sesongen ifjor, og skåringene uteble. La oss bidra til at spillerne løftes opp, fremfor trykkes ned, og så får vi stole på Eggens dømmekraft av spillernes prestasjoner...
Kanskje en vanskelig balanse for ihuga patrioter?
---------------------------
Stadion på FMV!
Dersom en spiller er innom disse sidene og registrerer at vedkommende er kritisert, ja så bør det kunne tåles...
Dessuten er dette et diskusjonsforum, og vi har vår rett til å skrive det vi mener...
Dessverre gikk vår gode mann Supporter et skritt for langt, og har til manges fortvilelse gitt seg selv en fryktelig streng straff, han er ikke blant oss mer... Men bortsett fra det, så synes jeg at folk skal få skrive det de vil...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Sånne uttalelser mener jeg er unødvendige. Da mener jeg moderatorene bør finne sin rolle, og lære av "Bagstevold-saken"!
Stadion på FMV!
:ffk:
Opprinnelig postet av Svein
Samtidig har jeg lest her inne uttalelser i gata til: "håper xxxxxx ikke får fornyet kontrakt, for han er elendig" osv.
Sånne uttalelser mener jeg er unødvendige. Da mener jeg moderatorene bør finne sin rolle, og lære av "Bagstevold-saken"!
Blir faktisk skremt over slike holdninger som du har her!!! Hva slags samfunn er det du ønsker deg æ?
Jeg skriver mer enn gjerne at jeg synes Vebjørn Hagen er elendig og håper og regner med at han ikke får fornyet kontrakt når den tid kommer....
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Nå synes jeg du grenser mot en veldig snever holdning. Det er da en folkerett å uttale seg om hvorvidt man synes en spiller er god eller ikke... Det er da ikke noe galt i å uttale at f.eks Melo var en flopp? Sier man derimot at Melo var håpløs og jeg håper han aldri entrer ei gressmatte igjen og faller kald på bakken, så bør man begrunne det meget godt, for det er direkte ufint gjort og er rett og slett injurerende...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
De aller fleste vet hva som er ufint å skrive.
Hvis folk ikke tåler å lese kriktikk eller om spillerne ikke tåler å få kritikk får de finne på noe annet å gjøre da ? :rolleyes:
Kjære Svein.
Hele "Bagstevold-saken" førte til at forholdet mellom administrasjonen og supporterne ble utvilsomt forbedret.
Dette var nødvendig og absolutt på sin plass.
Husk en gyllen regel; ... en klubb er til for sine supportere, ... ikke omvendt.
Når det gjelder din holdning til kritikk av spillere, så stiller jeg meg litt uforstående til dette. Men det er selvfølgelig lov å ha en annen filosofi...
Kritikk er viktig for den personlige utvikling. Klarer man å hanskes med kritikken, blir man stående sterkere tilbake. Kritikk er motiverende for enhver fotballspiller med respekt for sin profesjon. Kritikk skal brukes til konstruktiv selvutvikling,
...hverken mer eller mindre.
De fotballspillere som har valgt dette til sitt levebrød må før eller siden gjennom denne prosessen.
Klarer de ikke å takle dette, ja da har de heller ingen fotballmessig fremtid på høyt nivå.
...og definitivt ikke i klubber som står mitt hjerte nærmest.
FFK and Wisla Krakow forever...
Vi snakker om seniorspillere på øverste nivå som har dette som sin profesjon,
... ikke aldersbestemte grupper som knøtter, lilleputter etc.
Det er en viss forskjell på disse to gruppene hva angår forventning til prestasjon og ikke minst hvilke sportslige og pedagogisk anvendte metoder som bør være gjeldende,
...deriblant bruk av kritikk.
Du klarte å provosere meg. Gratulerer.
Opprinnelig postet av Radoslaw
Du klarte å provosere meg. Gratulerer.
Hehe, kan ikke annet enn å humre...
men fra spøk til alvor, bruk redigerknappen når du skriver rett etter hverandre
Ble litt provosert og måtte midlertidig ut for å ta en kreftpinne.
Glemte derfor å redigere...
Synes forøvrig jeg ikke gjør annet enn stadig å redigere...
Det er små marginer,- iallefall får en som skal "putte". Finne formen, betyr egentlig å finne selvtillit!!!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
hvis de ikke takler kritikk, får de heller la være å lese på disse sidene da vettu..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Stadion på FMV!
Det brukerne sier her er hva de mener.
Har du problemer med å forstå det?
Hvis vi alltid skal ha det i bakhodet blir hele diskusjonen teit.
Tåler du ikke at ffksupportere ytrer hva de mener bør du finne på noe annet...
Stadion på FMV!
møklegård grep poenget mitt. Hva hvis våre holdninger påvirker spillerne?
Selvfølgelig skal kritikk påvirke de det gjelder og forhåpentligvis virke motiverende,
...motiverende til økt prestasjon og yteevne.
Det er voksne og profesjonelle spillere vi her snakker om,
... ikke en gjeng juniorer med ev. overutviklede mindreverdighetskomplekser som har behov for stabilitet og ro rundt seg for å klare å prestere.
Vi må prøve å ha et noenlunde riktig fokus på det vi diskuterer. Husk at vi nå er i Tippeligaen,
... ikke Norway Cup.
Stadion på FMV!
Enig med deg der. Så blir spørsmålet hva som er konstruktiv kritikk. All kritikk her inne (les: vedr. V. Hagen) har vel ikke vært konstruktiv?
Akkurat det er jo et helt annet spm, og har egentlig ingenting med det opprinnelige... Mye av kritikken rundt vår mann Hagen var ikke konstruktiv, men det er det vel ingen som har hevdet heller?!?
Det merklige er jo at alle forfekter konstruktiv kritikk, allikevel forekommer det motsatte fra tid til annen...
Hvorfor rettferdiggjøre "dårlig kritikk"?
Stadion på FMV!
Klarer egentlig ikke helt å sette fingeren på hva som kan karakteriseres som dårlig kritikk, men vil hevde at om man slenger direkte dritt om en person, uten at vedkommende har mulighet til å forsvare seg eller lignende, så har det ingenting i det skrevne forum eller media å gjøre...
Hvis jeg f.eks sier "xxxxxxx xxxxx er dårlig og fortjener ikke ny kontrakt" mener noen dette er drittslenging og noen mener det er helt greit.
Jeg står fast på det at når folk spiller fotball på høyt nivå må de tåle å få tilbakemeldinger både på godt og vondt.
De som spiller på FFK har jo fått høre det fra tribunen når det ikke går så bra (dette er jeg ikke for ) og det ser ikke akkurat ut som de har tatt skade av det, de har jo sagt at dette gir dem ekstra skjerping og lyst til å bevise at de kan bedre (Risholt f.eks).
Tror de takler å lese litt kritikk jeg, og det motiverer de nok hvis den er dårlig.
Det merklige er jo at alle forfekter konstruktiv kritikk, allikevel forekommer det motsatte fra tid til annen...Hvorfor rettferdiggjøre "dårlig kritikk"?
Vanskelig tema dette her.
For å gjøre en lang historie kort så er det viktig å vite at all kritikk er basert på individuell forståelse og subjektiv oppfatning, slik Knutsen er inne på.
All kritikk, både god og dårlig, konstruktiv eller ikke, er egentlig uttrykk for det samme.
Derimot er den subjektive forsåelsen av dette basert på personlige og individuelle elementer.
Det er ikke noe stort skille mellom kritikk og mobbing. Derfor blir dette temaet særdeles vanskelig.
Personlig mener jeg at all kritikk egentlig er god kritikk, med forbehold om at man ikke begir seg ut på et nivå med regelrett usaklig mobbing som standard.
Hver enkelt får selv bedømme og avgjøre hvor hans personlige grense går for hva som er akseptabelt eller ikke...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914