West
Så får vi bare vente å se hva som skjer... Litt forundret over siste avsnitt, men for all del
West
West
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Litt merkelig det siste avsnittet der ja, skulle tro at vi forstatt trenger litt mer enn en sentral midtbanespiller til. Vil i alle fall ha en venstreback, spør du meg. Får håpe at det ordner seg med West, så er i alle fall den posisjonen dekket opp.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Mhm. Får håpe det er journalistens egne ord, ikke Harry Hansen sine.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Enig... Hadde gjerne sett en etablert venstreback på plass før seriestart
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Nå ser det ut som om West blir FFK spiller. Etterosom han er tilbudt kontrakt. Jeg trur neppe 2. bindesliga er noe mer spennende enn tippeligaen :)
Det er ikke mange her i Norge som vet hva han står for. Uansett tror jeg dette var lurt. Det er fremdeles svært usikkert om vi klarer å skaffe Enerly, og da er det mye bedre å ha et hurtigtog fra West på plass framfor å ikke ha noe som helst.
Blir spennende å se ham i kamper framover.
¨Ps. Helt enig om det som sies om en ekstra V.back. Helst en som også kan spille stopper hvis behov.
Det er ikke mange her i Norge som vet hva han står for. Uansett tror jeg dette var lurt. Det er fremdeles svært usikkert om vi klarer å skaffe Enerly, og da er det mye bedre å ha et hurtigtog fra West på plass framfor å ikke ha noe som helst.
Blir spennende å se ham i kamper framover.
¨Ps. Helt enig om det som sies om en ekstra V.back. Helst en som også kan spille stopper hvis behov.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914