Leo
hmm, undres meg litt over Risholts Rolle når KTE uttaler: "...ser for meg Håkan i en rolle som Playmaker..." all den tid jeg anser playmakerrollen til å være anker på midten, en ballfordeler...
F-B
Når det er sagt så ser jeg gjerne RR som stopper jeg altså...
F-B
Når det er sagt så ser jeg gjerne RR som stopper jeg altså...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Eggen sa jo på høsten i fjor at han vurderte omskolering av RR. Tror han kan bli en god midtforsvarer, bare han ikke koker over i straffelfeltet.
Ser også svært gjerne at Leo kommer. For å være ærlig har han aldri vært min favorittspiller, men jeg ser helt klart at han vil styrke laget vesentlig. En spiller som er på nivå med engelsk PL styrker alle norske TL-lag..
Ser også svært gjerne at Leo kommer. For å være ærlig har han aldri vært min favorittspiller, men jeg ser helt klart at han vil styrke laget vesentlig. En spiller som er på nivå med engelsk PL styrker alle norske TL-lag..
Ikke min favorittspiller eller, men han tror jeg hadde vært gull verdt for ffk, kjemperutine, stor løpskapasitet, og han scorer faktisk endel mål :)
Har absolutt tro på at Leo kan gjøre en god figur i FFK-drakta...Har meget god løpskapasitet og er dyktig til å skape rom, absolutt en forsterkning
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
jeg tolker følgende ut av eggens utsagn:
1.) Søderstjerna skal spille sentral mdtbane, mao risholt blir flyttet ned som stopper sammen med tor.
2.) Simen Brenne skal spille spiss, og i første rekke sloss med hornseth og ringberg om plassen.
Begge disse er jeg uenig i. Både risholt og brenne er bedre på midtbanen.. og hvem skal spille venstrekant hvis stjerna skal spille sentralt?
1.) Søderstjerna skal spille sentral mdtbane, mao risholt blir flyttet ned som stopper sammen med tor.
2.) Simen Brenne skal spille spiss, og i første rekke sloss med hornseth og ringberg om plassen.
Begge disse er jeg uenig i. Både risholt og brenne er bedre på midtbanen.. og hvem skal spille venstrekant hvis stjerna skal spille sentralt?
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
jeg tolker følgende ut av eggens utsagn:
Må bare si meg enig med dette.....
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Eller: nytt system i 4-3-3 med Håkan sentralt og Leo som indreløper sammen med Risholt, Røn, Bjørnar, og Ringberg som midtspiss med Hornseth og Brenne som kantspisser?
Jaja, vi får tro "dr. Eggen" har d:ffk:en beste løsningen!
Jaja, vi får tro "dr. Eggen" har d:ffk:en beste løsningen!
Hvorfor Leo når vi har Bjørnardo??? Hehe, neida, med hans kjemperutine ville FFK fått et løft. Bare han holder seg unna landslaget....:D:D
Oppe i hjørnet for alltid
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914