Husk meg
Brukernavn
Passord

Leo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 14 jan 04, 08:23
Endret: 14 jan 04, 08:27
hmm, undres meg litt over Risholts Rolle når KTE uttaler: "...ser for meg Håkan i en rolle som Playmaker..." all den tid jeg anser playmakerrollen til å være anker på midten, en ballfordeler...

F-B

Når det er sagt så ser jeg gjerne RR som stopper jeg altså...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 14 jan 04, 09:14
Eggen sa jo på høsten i fjor at han vurderte omskolering av RR. Tror han kan bli en god midtforsvarer, bare han ikke koker over i straffelfeltet.
Ser også svært gjerne at Leo kommer. For å være ærlig har han aldri vært min favorittspiller, men jeg ser helt klart at han vil styrke laget vesentlig. En spiller som er på nivå med engelsk PL styrker alle norske TL-lag..

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 14 jan 04, 09:32
Ikke min favorittspiller eller, men han tror jeg hadde vært gull verdt for ffk, kjemperutine, stor løpskapasitet, og han scorer faktisk endel mål :)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 14 jan 04, 09:49
Har absolutt tro på at Leo kan gjøre en god figur i FFK-drakta...Har meget god løpskapasitet og er dyktig til å skape rom, absolutt en forsterkning

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 14 jan 04, 13:38
jeg tolker følgende ut av eggens utsagn:

1.) Søderstjerna skal spille sentral mdtbane, mao risholt blir flyttet ned som stopper sammen med tor.

2.) Simen Brenne skal spille spiss, og i første rekke sloss med hornseth og ringberg om plassen.

Begge disse er jeg uenig i. Både risholt og brenne er bedre på midtbanen.. og hvem skal spille venstrekant hvis stjerna skal spille sentralt?

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 14 jan 04, 15:40
Opprinnelig postet av ajg
jeg tolker følgende ut av eggens utsagn:

1.) Søderstjerna skal spille sentral mdtbane, mao risholt blir flyttet ned som stopper sammen med tor.

2.) Simen Brenne skal spille spiss, og i første rekke sloss med hornseth og ringberg om plassen.

Begge disse er jeg uenig i. Både risholt og brenne er bedre på midtbanen.. og hvem skal spille venstrekant hvis stjerna skal spille sentralt?

Må bare si meg enig med dette.....

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 16 jan 04, 10:17
Eller: nytt system i 4-3-3 med Håkan sentralt og Leo som indreløper sammen med Risholt, Røn, Bjørnar, og Ringberg som midtspiss med Hornseth og Brenne som kantspisser?

Jaja, vi får tro "dr. Eggen" har d:ffk:en beste løsningen!

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 20 jan 04, 12:25
Hvorfor Leo når vi har Bjørnardo??? Hehe, neida, med hans kjemperutine ville FFK fått et løft. Bare han holder seg unna landslaget....:D:D

Oppe i hjørnet for alltid

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914