Hvor blir det av de lovede kjøpene
Ble medlem: 06 mai 03
Lagt til: 14 jan 04, 09:39
Overgangsvinduet stenger snart og de bebuded storspillerne har vi ikke sett noe til. Alle navn som har kommet opp har enten vært uinteresserte i FFK-spill eller vært for dyre. Jeg ser at LSK har fått en Helsingborg-spiller på laget - hvorfor klarer ikke FFK å gjøre noe av det samme?
---------------------------
TH
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 14 jan 04, 10:24
Overgangsvinduet for skandinaviske spiller stenger ikke på lenge enda.
Ingen grunn til å få panikk. I de fleste europeiske ligaene stenger overgangsvinduet 31.januar, men dette gjelder ikke for Norge.
Ble medlem: 08 jul 03
Lagt til: 14 jan 04, 10:28
Ovegangsvinduet stenger 31 mars i Norge. Men som et eks. Leo er ledig uansett vindu eller ikke. Han er klubbløs og går derfor utenom.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 14 jan 04, 10:34
Dere jakter jo feil ævv da!! Prøver dere på en speller som vil enten tell Spania eller Italia! Europeiske toppklubber sikler på spilleren og hvorfor bruker dere tid og penger på sånne spellere som garanter ikke kommer??
Syntes dere pr. dags dato ser meget svake ut i tippeligaen!! Trondsen, Brenne og Risholt er vel døm få som holder standar!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Ble medlem: 08 des 03
Lagt til: 14 jan 04, 10:48
Er litt enig med Hjælmen om vårt lag i TL, men det er absolutt ingen grunn til å slutte å jakte på skikkelige forsterkninger. En del glipper så klart, men før eller siden får vi store fiskær vi ævv!
- !
Ble medlem: 14 apr 03
Lagt til: 14 jan 04, 10:51
Opprinnelig postet av Hjælmen
Syntes dere pr. dags dato ser meget svake ut i tippeligaen!!!
Jeg er til en viss grad enig i den påstanden. Tror at vi kommer til å få det meeget tøft med den stallen vi har nå. Men jeg tror også at spillerjakten fortsetter. KTE har jo uttalt at de skal forsterke med spillere som tilhører det øverste sjiktet i skandinavia, og jeg tør påstå at hverken Hornseth, Brenne eller Rotevatn tilhører det.... Så ledelsen har nok mer på lager skal du se.:ffk:
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Lagt til: 14 jan 04, 11:44
ja, vi er for svake nå og bør ha på plass nye kjøp i hvertfall i løpet av februar.
TH
Ble medlem: 02 apr 03
Lagt til: 14 jan 04, 12:03
nå må dere ikke glemme søderstjerna og sørlie da.
Ble medlem: 28 mar 03
Lagt til: 14 jan 04, 12:18
Nå satt jeg nesten kaffen i halsen når jeg leste at overgangsvinduet stengte snart, hadde ikke forundra meg om forbundet hadde kommet med noe sånt.
Enig i at stallen er tynn jeg og, vet det er lenge til serien starter men synstes det er på tide å skaffe noen av de spillerne de har lovet oss!!
Lagt til: 14 jan 04, 12:27
Vi har ikke så veldig god tid - det må jo være en ide at disse spillerne kommer før seriestart.
TH
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 14 jan 04, 12:41
Knut har et godt nettverk, men det er merkelig at han ikke har mer konkret på plass!!
Virker nesten som om han vil ha et lag nærmest likt gamle gule helter!!
Synes dere begynner å få dårlig tid tell å kjøre inn en fast stamme ævv!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 14 jan 04, 17:07
Endret: 14 jan 04, 17:07
Bekymringer nok i MFK vel, om ikke du skulle ko0mme valsende inn her å være "bekymret" over tilstanden i FFK. Hadde vi spillt i samme divisjon så kunne jeg forstått din "bekymring", men det gjør vi faktisk ikke lenger:D Vi har passert dere, og ligger i divisjonen over!!
:ffk:
Macka fra start!
Ble medlem: 28 sep 03
Lagt til: 14 jan 04, 19:30
Opprinnelig postet av Hjælmen
....Europeiske toppklubber sikler på spilleren og hvorfor bruker dere tid og penger på sånne spellere som garanter ikke kommer??
Syntes dere pr. dags dato ser meget svake ut i tippeligaen!! Trondsen, Brenne og Risholt er vel døm få som holder standar!
si meg hjælmen(hvis det er kennedy du sikter til), når ble greske Iraklis en europeisk storklubb?!? Ellers er jeg nesten helt enig med deg...
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 15 jan 04, 11:59
Iraklis er jo ingen storklubb i det hele tatt, her har Kennedy valg penger,sommer og sol til fordel for skikkelig fotball og utfordringer... (hjalp sikkert at Iraklis har svensk trener (eller noe sånt))
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 31 okt 03
Lagt til: 15 jan 04, 16:42
Endret: 15 jan 04, 16:43
Opprinnelig postet av KeJ
...her har Kennedy valg penger,sommer og sol til fordel for skikkelig fotball og utfordringer...
Tja...
Objektivt sett så hadde vi begge sannsynligvis valgt det samme...
Utfordringer får han også så det holder. Gresk fotball er generelt en eneste stor helvetes utfordring,
... tro meg.
FFK and Wisla Krakow forever...
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 15 jan 04, 17:53
hehe, ja du har vel et poeng der ja... Hadde antageligvis valgt penger og sol selv, men kanskje ikke i Hellas... Kan ikke finne et eneste sportslig argument for hvorfor han valgte som han gjorde...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
06/10/2024 22:02 | 2001f914