Husk meg
Brukernavn
Passord

Dadason ferdig i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03

Lagt til: 15 jan 04, 09:02
Dette skriver Nettavisen i artikkelen ønskelister fra Tippeligaklubbene

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 15 jan 04, 11:54
Hmm, lurer på om ikke det er avisens egen slutning, regner med at HH hadde sagt noe dersom de hadde avsluttet samtalene...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 15 jan 04, 13:02
Har ikke sett noen har bekreftet det, men jeg tror nok at det stemmer.

Litt synd, selv om jeg ikke gråter over det ville han vært kjekk å ha første året i TL.

link til artikkel

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jan 04, 16:30
Harry Hansen sa i dag til Radio Fredrikstad at de fremdeles er i samtaler med Dadason, og at det vil bli tatt en beslutning om veldig kort tid.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 16 jan 04, 17:55
Håper Dadason blir. Gjorde nytte for seg forrige sesong han :)

Ære være plankebyen!

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 16 jan 04, 19:25
Dadason er ute av bildet. Tro meg. Han er ikke aktuell for FFK til året. I følge HH er han altfor lik Marcus. FFK satser på andre spillere på andre plaser. Hvem det blir derimot gjennstår å se. Forhåpentligvis noen som går inn og styrker laget. Så langt er det kun Brenne og Hornseth som er forsterkninger. Resten er bare på det jevne desverre.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jan 04, 19:46
Om det er sant så er det synd, mener jeg. Og da snakket i såfall heller ikke Harry Hansen sant tidligere idag når han snakket om Dadason på radioen. Siden det ikke har kommet noen avklaring ennå, så må det jo tyde på at det er en viss forhandling da. Synes det hele er litt merkelig.

Selvsagt er jeg enig i at Ringberg og Dadason er for like. Det påpekte jeg allerede den dagen Dadason ble aktuell. Men jeg mener det bør være plass til begge i Tippeligaen. Vi har ingen garanti for at Ringberg hverken ikke blir skadet eller ikke finner formen. Dadason er dessuten den eneste spissen vår som har bred erfaring fra Tippeligaen, dessuten mener jeg han er en god fotballspiller.

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 16 jan 04, 22:28
Opprinnelig postet av Topscorer
Dadason er ute av bildet. Tro meg. Han er ikke aktuell for FFK til året. I følge HH er han altfor lik Marcus. FFK satser på andre spillere på andre plaser. Hvem det blir derimot gjennstår å se. Forhåpentligvis noen som går inn og styrker laget. Så langt er det kun Brenne og Hornseth som er forsterkninger. Resten er bare på det jevne desverre.

Hvorfor skal det være så ille at Dadaskårurmålur er så lik Marcus da? Hva om Marcus blir skadet eller får en liten "dipp"? Er det ikke bra å ha en til som er "lik" og passer inn i spillemønsteret? For ikke å snakke om de kampene (de kommer) hvor vi ligger under med ett mål og skal jage den siste halvtimen? Hvem det nå er som er på benken av de to, så må det jo være en bra oppskrift med en lynving og to "like" som henger i lufta foran mål og skal ha ballen inn? Synes allerede synd på motstandernes forsvarere jeg....

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jan 04, 22:33
Dersom vi får Enerly på høyrekant (noe som ikke er urealistisk) så ville det jo vært dødelig effekt, forhåpentligvis, med Ringberg og Dadason inne i boksen. Enerly er en mester til å legge inn presise innlegg, og både Ringberg og Dadason er mesterlige avsluttere inne i feltet. Greit at de er like i spillestilen, men dersom vi rendyrker deres spisskompetanse så vil det gå bra. Problemet i fjor var at vi ikke hadde kantspillere som kunne fôre spissparet med de rette ballene. Får vi en type som Enerly, så har jeg faktisk stor tro på at Ringberg/Dadason også sammen kan kunne bli en "hit".

Når det er sagt så har jeg også ganske stor tro på både Hornseth og Momo.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 17 jan 04, 12:12
Jepp. Momo har også jeg tro på.
Hurtig og angrepsvillig. Bare vent til den mannen blir varm i trøya!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 17 jan 04, 12:24
Blir overrasket om Enerly kommer, iallefall om West skriver under. Enerly og West er jo begge rene høyrevinger, og de faller vel inn under samme argument som brukes ovenfor Dadason og Ringberg (for like).

Macka fra start!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 17 jan 04, 13:09
Endret: 17 jan 04, 13:09
Opprinnelig postet av djpete
Blir overrasket om Enerly kommer, iallefall om West skriver under. Enerly og West er jo begge rene høyrevinger, og de faller vel inn under samme argument som brukes ovenfor Dadason og Ringberg (for like).

Det er forsåvidt sant, men vi bør jo ha litt konkuranse på de forskjellige plassen da. På høyrekanten så har vel ikke akkurat West noe særlig konkuranse for øyeblikket, men hvis Enerly kommer også, så kan de to presse hverandre til å yte det lille ekstra, tror jeg. Mens uten konkuranse så er det fått gjort at man tillatter seg selv(ubevist) å gire ned litt.

På spissplassene så er det, uten Dadason, fortsatt 5 spisser som kjemper om 2 plasser, og da har man absolutt konkuranse om de plassene.

Lenge leve "hjørnet"!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914