Husk meg
Brukernavn
Passord

Gashi skrevet under for enga....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03

Lagt til: 16 jan 04, 13:51
Gashi har skrevet under for enga, men dette gjeder ikke foer 2005 sesongen...
Hva vil skje med den klubben som eventuelt vil kjoepe han for denne sesongen? Vil kontrakten han da skrev gaa ut, eller maa de gi fra seg han ved sesongslutt...til enga altsaa....

---------------------------

Trallalla........

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jan 04, 14:17
Er nok 99,9% sikkert at Ørn og Vålerenga blir enige om en overgangssum slik at han er spilleklar for Enga i 2004. Ingen vil vel kjøpe ham for masse penger for én sesong, derfor tipper jeg Enga får ham for den prisen de hadde "muntlig avtale" om, slik Siem sier. Dvs. ca 1 mill.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 16 jan 04, 14:53
Endret: 16 jan 04, 14:53
Gashi er en tosk som velger fisken Rekdal og Enga framfor en frammadstormende storklubb med Eggen ved roret! Har lite tro på at Enga får til neo særlig til året.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 16 jan 04, 16:00
Endret: 16 jan 04, 16:02
Opprinnelig postet av Funk1
Gashi er en tosk som velger fisken Rekdal og Enga framfor en frammadstormende storklubb med Eggen ved roret! Har lite tro på at Enga får til neo særlig til året.

Tja...

Gashi ønsker seg som kjent videre til kontinentet.
Enga er fortsatt med i e-cupen, (utrolig nok...).

Jeg tror nok personlig at Enga per idag innehar et langt større potensiale for å overleve på øverste nivå,
...dessverre.

Tatt disse og andre faktorer i betraktning, har nok valget egentlig vært enkelt...

FFK and Wisla Krakow forever...

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 16 jan 04, 16:02
Enga er vel en vel så spennende klubb for fremtida som FFK. Stort publikum... Og er ikke så sikker på at Rekdal er den dårligste treneren man kan få, bare han holder seg på benken da...

- !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914