Ingen spekulasjoner eller rykter???
Det er ganske dødt her for tiden. Er det ingen som skriver artikler på nyhetsidene lenger? Holters, hvor er du???
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Vet det er liten aktivitet med tanke på nyheter og slikt på siden her nå, men det har sine grunner. Først og fremst så er det bare undertegnede som er "skribent" her nå, og dette er noe jeg gjør på siden av andre ting som jeg også må prioritere. Enda viktigere er det nok at det ikke skjer all verden for tiden, og når sant skal sies har vi vel aldri heller vært en side som trykker rykter.
Men forhåpentligvis blir de nye sidene klare til seriestart (ikke mitt felt), og da blir det lagt til rette for flere oppdateringer og masse nytt. Dessuten håper vi å knytte til oss noen nye personer i teamet.
Både Holters og Mezz (programmerer) har dratt i militæret, dessverre for oss.
Men forhåpentligvis blir de nye sidene klare til seriestart (ikke mitt felt), og da blir det lagt til rette for flere oppdateringer og masse nytt. Dessuten håper vi å knytte til oss noen nye personer i teamet.
Både Holters og Mezz (programmerer) har dratt i militæret, dessverre for oss.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hadde bare SUPPORTER vært her!
Stadion på FMV!
Her kan dere lese siste nytt fra Tippeligaen, sjekk uke 3 der står det om siste nytt angående DadasonLes her
Hvorfor er dette dagen det gjelder??
Maa si jeg ble i overkant forventningfull av det utsagnet....
Maa si jeg ble i overkant forventningfull av det utsagnet....
Trallalla........
Mens vi venter får vi glede oss over resultatene i England. Manure tapte for wolves. og Spurs slo Liverpool 2-1. Deilig. Takk.:D:D:D:D:D
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
For 30 år siden fikk jeg en Leeds-button av min onkel.
Siden da har det blitt drakter, skjerf ølglass og ..Peter Lorimar var den stooore skytteren! Leeds er laget mitt.
Fredrikstad er laget mitt.
Når det gjelder begge...bare vent
Siden da har det blitt drakter, skjerf ølglass og ..Peter Lorimar var den stooore skytteren! Leeds er laget mitt.
Fredrikstad er laget mitt.
Når det gjelder begge...bare vent
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914