Flere på prøvespill?
Harry Hansen sier i intervluet vedr. West at de kanskje skal ha med to nye spillere for prøvespill på treningsleiren neste uke.
Hva slags spillere kan dette være ettersom det nok en gnag er snakk om prøvespill? Flere ubeskrevene blad uten erfaring fra norsk/skandinavisk toppfotball?
Må si jeg har et sterkt ønske om et par spillere vi VET hva står for, slik som feks Rune Buer og Gashi ville ha vært, eller Enerly/Pereira/spillere fra TL, dansk eller svensk toppserie kan være..
Hva slags spillere kan dette være ettersom det nok en gnag er snakk om prøvespill? Flere ubeskrevene blad uten erfaring fra norsk/skandinavisk toppfotball?
Må si jeg har et sterkt ønske om et par spillere vi VET hva står for, slik som feks Rune Buer og Gashi ville ha vært, eller Enerly/Pereira/spillere fra TL, dansk eller svensk toppserie kan være..
Opprinnelig postet av kjo
KTE har tidligere uttalt at terskelen for prøvespill skal være lav mens terskelen for kontrakt skal være høy. Syntes det høres lurt ut jeg.
Det er jo stort sett vi supportere som roper høyt hver gang noen er innom til prøvespill.
Og det at man har folk inne til prøvespill betyr jo ikke at man samtidig ikke kan se etter andre spillere. To tanker i hodet etc.
---------------------------
www.carlberner.no
Litt enig med kjo her. Savner en ny spiller som jeg vet hva står for.
Jeg har full tillitt til KTE og H. Hansen, likevel er det vanskelig å vite hva slags lag vi "har" når man ikke kjenner de nye ervervelsene fra før (Eks. West).
Jeg har full tillitt til KTE og H. Hansen, likevel er det vanskelig å vite hva slags lag vi "har" når man ikke kjenner de nye ervervelsene fra før (Eks. West).
Jeg syns nå at det bør satses mer på spillere med tyngde og erfaring fremfor talenter i klubben foran sesongen 2004.
Ikke det at det ikke finnes spillere med erfaring på høyeste nivå fra før men jeg syns dog at det kunne vært bruk for et par til...
Klubben har jo talenter til å stille et helt landslag snart jo hehe
greit med talenter for all del, men man kan ikke regne med at de over en hel sesong skal være stabile (gode) og løfte et lag når det gjelder som mest
I og med at KTE tidligere ha uttalt at det finnes masse gode spillere ute på transfermarkedet som er bosman spillere, så er det vel muligheter for en storfisk eller to...?
faen, der røk Zidane...
:rolleyes:
Ikke det at det ikke finnes spillere med erfaring på høyeste nivå fra før men jeg syns dog at det kunne vært bruk for et par til...
Klubben har jo talenter til å stille et helt landslag snart jo hehe
greit med talenter for all del, men man kan ikke regne med at de over en hel sesong skal være stabile (gode) og løfte et lag når det gjelder som mest
I og med at KTE tidligere ha uttalt at det finnes masse gode spillere ute på transfermarkedet som er bosman spillere, så er det vel muligheter for en storfisk eller to...?
faen, der røk Zidane...
:rolleyes:
---------------------------
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914