Supras Fredrikstad
Opprinnelig postet av FFK Forever
Fy og skam å høre slikt på en fotballkamp. Dette må vi til livs! La oss forby engasjerte supportere!
"Ironi"
Så lenge det blir ropt til motstanderne å ikke til egne spillere er det vel ikke verdens undergang nei. Men å rope det til egne spillere er og blir skikkelig lavmål og ikke minst idiotisk synes jeg.
---------------------------
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av danan
er det du og flere til som har dannet en ny supporter gruppe ?Neppe. Vi sto rundt tromma.
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
danan
Ble medlem: 01 aug 06
Lagt til: 23 sep 09, 16:37
Endret: 23 sep 09, 16:38
Endret av: danan
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av FFK Forever
Fy og skam å høre slikt på en fotballkamp. Dette må vi til livs! La oss forby engasjerte supporterSå lenge det blir ropt til motstanderne å ikke til egne spillere er det vel ikke verdens undergang nei. Men å rope det til egne spillere er og blir skikkelig lavmål og ikke minst idiotisk synes jeg.
Ble det ropt til egne spillere så kom det nok ikke fra den nye grupperingen.
Keiko99: Jeg har blitt med i den nye gruppa ja. Hvem som har "dannet" den kan være det samme, en gjeng som ville noe mer på tribuna antaglivis.
Det ordner seg alltid for snille gutter!
Opprinnelig postet av danan
skjønner det.. ønsker dere velkommen.. håper dere har lært littKeiko99: Jeg har blitt med i den nye gruppa ja. Hvem som har "dannet" den kan være det samme, en gjeng som ville noe mer på tribuna antaglivis.
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
man lærer så lenge man LEVER :)
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
tja vet ikke om jeg helt skal tro det... jeg har vel sagt minst 100 ganger om en spessiel sang som ikke lager noe stemning annet en hos enkelte, men og la den være ? nei sånt har dem ikke lært enda og dem lever forsatt
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
tja vet ikke om jeg helt skal tro det... jeg har vel sagt minst 100 ganger om en spessiel sang som ikke lager noe stemning annet en hos enkelte, men og la den være ? nei sånt har dem ikke lært enda og dem lever forsatt
Hvorfor i all verden skal en høre på din mening? Din mening teller like lite som abdi fra afrika sin for meg. Når det er dødt på tribunen, er det vel naturlig for folk å dra igang en sang de liker.
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
I Drammen var til og med PH leder Jaran Berg med å sang den sangen Keiko. Fler og fler blir med på den.. Neste gang kan du bli med også
Det er lov og drømme....
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Det er lov og drømme....
Kanskje du skal ta det inn over deg at det er en mulighet at det er du som skaper dårlig stemning med å hate den sangen, og ikke motsatt? Er jo trossalt ingen andre som bryr seg nevneverdig.
Du skal for all del få lov å ha egen mening, men den er vel hørt et par tusen ganger nå?
syns du skal roe deg litt ned med ett par tusen.. vi snakker mulig om par hunder
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
FFK & Pool
siste gang jeg gidder og si det samme jeg har sagt før: Ser du som meg litt bedre etter er det flere andre som ikke gjør det. Det er fler som synger: For fredrikstad en den...
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Har aldri hørt andre enn deg som har klaget på sangen jeg.... la nå dette ligge keiko, feil bruk av energi.
Stå på dere som prøver å lage stemning :)
kanskje ingen andre som har rygg til det annet en og stå på stadion og si det... Jeg tør og stå opp
en annen ting en kan spørre om er hvorfor det var så viktig etter det møte vi hadde og la den sangen ligge da om den skapte sååååååå stor stemning
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Snille Keiko, kan du ikke slutte å ta opp den sure sangen i hver eneste tråd hvor muligheten byr seg? Vi har hørt det maaaaange ganger nå, og ingen bryr seg, snarere vokser oppslutningen slik jeg har forstått det. Noen ganger må man faktisk akseptere et tapt slag og komme seg videre.
It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca
her er det ingen slag som er tapt, men du kan lese alt jeg skrev da
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Når lederen i supportergruppa er med å synger den så er vel det ett tegn Keiko? Trur nesten alle aksepterer den sangen nå..
Keiko, gi opp dette slaget er tapt for din del..
Nå er det faktisk sånn at flere og flere er med og synger, og fler og fler som drar den i gang...
Opprinnelig postet av hedvalen
man lærer så lenge man LEVER :)
Det har du helt rett i. Vi har alle mye å lære, gamle som unge.
Og bare for å ha sagt det. Vi litt oppe i årene, kan helt klart ha mye å lære av de yngre. Skader ikke å se ting i nytt lys nå og da.
Håper og tror denne nye grupperingen blir udelt positivt for haugen. I TIPPELIGAEN neste sesong.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914