«Folk er veldig opptatt av at vi må kjøpe et kjent navn. Det skremmer meg»
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 22 jan 04, 22:19
ffk sa at de skulle hente 2-3 spillere som tilhører den beste tredjedelen i skandinavia lenge etter at tor trondsen var klar!!!!! skal jeg være ærlig vil jeg ikke betrakte verken hornseth, brenne, rotevatn eller west for dette... Mao ffk har brutt et løfte.. man burde aldri i verden gått ut og sagt slike ting hvis man ikke er helt sikker på å få slike spillere.. når man opptrer somgjerrigknarker og ikke er interessert i å betale noe for noen, da blir det sånn som det har blitt... blir tøft til året..
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 23 jan 04, 08:45
Det er vel litt tidlig å si om han har kjøpt fra den øverste tredjedelen eller ikke. Vi får se på spillerbørsen ved sesongslutt. Vil ikke overraske meg i det hele tatt om løftet ikke blir brutt.....
Klart det blir tøfft...men jeg føler vi er i god rute...
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ble medlem: 14 apr 03
Lagt til: 23 jan 04, 09:46
Kan jo ikke vente til etter sesongslutt for å finne ut av om evt. nye spillere hører til den "øverste tredjedelen" eller ikke!! Hvis de sier at de skal hente en slik spiller må man jo se på de som allerede ER å regne i det sjiktet og ikke de som KAN komme på det nivået. Nei, når man utbasunerer slikt gir man jo forhåpninger om at det skal komme en spiller som allerede er ETABLERT på høyt skandinavisk nivå. Skjer ikke dette vil folk bli skuffa. Har dermed ikke sagt at jeg ikke har trua på laget i år, men det er noe med de uttallelsene til media som jeg ikke liker.... Jeg venter og håper, for snart må det vel være slutt på å hente inn lag-fyll (neste i rekka er jo denne Tran)
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Lagt til: 23 jan 04, 11:13
Hvordan vet du at ikke Trondsen, Brenne, West og Rotevatn ikke er blandt den tredjedelen ??
Hvor er de på den listen, hvis du har full oversikt ?
Jeg personlig synes det er utmerket at vi ikke kjøper inn store navn. Da slipper vi å høre at vi kjøper oss til suksess...for suksessen kommer :-)
Frode
Ble medlem: 21 jan 04
Lagt til: 23 jan 04, 11:38
skjønner ikke at dere egentlig ser på trondsen som en forsterkning/ny spiller.
blir man så mye bedre fra "leie til eie"?
Lagt til: 23 jan 04, 11:59
Opprinnelig postet av Frode
Hvordan vet du at ikke Trondsen, Brenne, West og Rotevatn ikke er blandt den tredjedelen ??
Ingen av disse var i toppsjiktet i Skandinavia i fjor. Det vet jeg! Believe it or not. Bare spør mora mi. Seriøst, skjerp deg!
Dessuten var Trondsen med i fjor, og jeg ser i hvert fall ikke på han som en nyervervelse....
Lagt til: 23 jan 04, 12:45
Nei for du har helt sikkert mer peiling enn Eggen når det kommer til vurdering av spillere....
Jeg gir opp, kan ikke argumentere mot slike overmennesker :-)
Frode
Lagt til: 23 jan 04, 13:13
Opprinnelig postet av Frode
Nei for du har helt sikkert mer peiling enn Eggen når det kommer til vurdering av spillere....
Det har jeg da aldri påstått heller!!Trodde vi diskuterte om de nevnte spillerne tilhørte toppsjiktet i skandinavia eller ei....
Ble medlem: 29 mar 03
Lagt til: 23 jan 04, 14:16
Lenge til seriestart ennå da. Det er nok slikt markedet fungerer, at det av og til kan lønne seg å ha litt is i magan og vente litt. Dette går bra!
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Ble medlem: 21 jan 04
Lagt til: 23 jan 04, 14:29
må vel si meg enig med bøgejon. det er ingen ting som skulle tilsi at de som nå er hentet inn, per dags dato er blant skandinavias 1/3 beste. selvfølgelig kan de bli det, men poenget var vel at eggen har uttalt at alle ffk skulle hente var blant de 1/3 beste i skandinavia.
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 23 jan 04, 17:20
Endret: 23 jan 04, 17:21
Men hva om etter det Eggen og co vet så er disse spillerne gode nok til å kalles blant de 1/3 beste i scandinavia, la nå eggen bestemme hva som er best for laget, han er for dyktig til å la være å stole på!!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
06/10/2024 22:02 | 2001f914