Husk meg
Brukernavn
Passord

det var nå som svarte

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 20 jan 04, 13:48
VG

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 jan 04, 14:02
Leste om dette i går, men tar det Morgan Andersen sier som en klype salt. Han har jo snakket i overskrifter om en rekke store spillere (og trenere) etter at han ble ansatt som sportsjef i Lyn. Han vil markere seg og vise at klubben har ambisjoner. Men det er noe annet når forhandlingene starter, og han klarte jo å erklære det svenske talentet Tobias Hysén som Lyn-spiller før kontrakten var skrevet under, og alt gikk senere i vasken...

Dessuten er jeg skeptisk til ryggskaden til Leo, spesielt alderen hans tatt i betraktning. Prolaps er ingen bagatell, men det er jo en kalkulert risiko å hente inn en skadeutsatt spiller på tampen av karrieren. Saken er at en frisk Leo vil kunne heve de fleste - kanskje alle - lagene i Tippeligaen. Sånn sett hadde jeg gjerne sett ham i FFK. Erfaring som få andre, profesjonalitet og gode holdninger har han også.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914