Før kamp: FFK - Sarpsborg (1. playoffkamp)
Noen som tror at lagoppstillingen blir noe annerledes enn de siste hjemmekampene nå som vi slo lyn 5-0 med et litt uortodoks lag?
Med alle klare, får vi se detta laget:
Kenny
Askar/Vidar Ophaug Rajo Wallace
Barsom Gashi
Askar/Valencia Borges Andersson
Everton
Ser ut om ett bra lag det der.
Håper på ett kremmerhus av ett mål fra Perreira og noen syke dribleraid fra Everton, Tror nok Everton kommer til sin rett mot adeccoliga lag, ting går ikke så fort der:)
Jr stoppera til Sarp skal få kjørt seg mot Everton ja
For er det ikke sånn at Sarp har ett par unge stoppere?
Opprinnelig postet av ffkmufc
For er det ikke sånn at Sarp har ett par unge stoppere?
Forrige kamp stilte de med Kjetil Berge (28 år) og Ole Chr. Heieren Hansen (22). Tror ikke vi skal kimse av yngstemann der, han er 190 høy og ble tatt ut på årets lag i Adeccoligaen. Det samme ble for øvrig Hoås. Forsberg spilte høyreback, mens de hadde en venstreback på 17 år mot Haugesund.
Heieren Hansen er spennende, men Kjetil Berge er nok en utpreget Adeccostopper for å si det sånn. Har vel fortid i Kjelsås og Lørenskog, og vil vel aldri nå lenger enn Adeccoligaen.
---------------------------
Dummeste vi kan gjøre er å undervudere Sarp, de har et godt lag noe høstens resultater er klare bevis på. Når det gjelder Heieren Hansen er han etter hva jeg forstår en av lagets beste spillere. Til dere som legger stor vekt på tapet mot Haugesund vil jeg si at vi neppe hadde slått FKH borte når de hadde alt å spille for.
Opprinnelig postet av FFK1903
Forrige kamp stilte de med Kjetil Berge (28 år) og Ole Chr. Heieren Hansen (22). Tror ikke vi skal kimse av yngstemann der, han er 190 høy og ble tatt ut på årets lag i Adeccoligaen. Det samme ble for øvrig Hoås. Forsberg spilte høyreback, mens de hadde en venstreback på 17 år mot Haugesund.
Ok. Trudde Ødegaard og Wembangomo spilte fast jeg, men da gjør de tydeligvis ikke det
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ok. Trudde Ødegaard og Wembangomo spilte fast jeg, men da gjør de tydeligvis ikke det
De gjør det, men de er sidebacker.
Ødegaard har spilt for det meste høyre beck og Wembamogo stopper. men begge kan spille både stopper og beck
Konkret info om hvor kampen går.
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article154772.ece
Siden det også er fotballgalla fredag, hadde ikke NRK mulighet til å produsere den andre semifinalekampen mellom Kongsvinger og Sogndal. Statskanalen har derfor gitt kampen til TV 2 Sport. Kampen kan også sees gratis på NRKs nettside.
NRK har også rettighetene til de to finalekampene i kvalifiseringen, som spilles mandag og torsdag neste uke
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Ødegaard spilte ikke ettersom han hadde vært på landslagssamling...
Sarp 08 syter pga at FFK har satt ned bilettprisene på kvalik-kampen..
FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011
Merker det er to ganske så forskjellige "forberdelser" til kamp mellom de to laga.
For Særp er det ablegøyer med skjerf på Plankebæreren og Thione på torvet. deres livs kamp med både julaften og 17 mai på en gang.
Her går det mest i Henriksen, Plankehaugen osv.... Naturlig nok litt mindre glede rundt kampen her.
Men men, gleder meg jeg i allefall.
cupmester 06, uten tromme
Nye streker i Fredrikstad
Opprinnelig postet av thorsen
Genialt av sarpingene å bytte fliser
ingen andre enn meg som har sett de rød/hvite effektene i særp idag?
Sarpsborgavisen f-b velger jo bare å legge ut brennende ffk vimpler og annet dritt mot FFK...
Har vært veldig stille ang noen "sprell" tilbake.
Er nok litt det at for sarpingene er dette en fest uansett, for oss er det kun å vinne kanpen og ferdig med det nærmest.
cupmester 06, uten tromme
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914