Husk meg
Brukernavn
Passord

debattforumet på fredrikstadfk.no legges ned

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 22 jan 04, 00:23
endelig! nå kan alle samles på denne siden.. var jo en katastrofe og se hvor få innlegg som kom inn der.. legger de link til dette forumet tro??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 22 jan 04, 00:46
Hvor står det ?

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 22 jan 04, 01:03
Endret: 22 jan 04, 01:06
Opprinnelig postet av Knutsen
Hvor står det ?

her

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Knutsen

A-lagspiller

Lagt til: 22 jan 04, 01:56
Jøss, det var på tide :D
Da håper jeg de linker hit så supportere fra andre klubber kan bli med i diskusjonen, har ikke vært så mye av det.

125.000kr på den nye siden ja, bør bli et topplag på nettet og litt til.

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 22 jan 04, 07:50
hmmm. FFK satser altså på at denne siden vil fortsette som før. Får håpe det drypper litt på dere også da, holters og costanza....?

Stadion på FMV!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 jan 04, 09:13
Det er vel planen at de skal ha direkte link til hva de kaller "supporterforum" på forsiden, ganske bra synlig. Det lå screenshot ute av den nye forsiden på f-b.no i går, men den er tatt bort nå, ser jeg. Vet riktignok ikke om det er det enedelige designet heller, men antar det.

Vi skal fortsette å drive på uavhengig av klubben, og får selvfølgelig derfor ingen del av de pengene. 125 000 kr er derfor bare en våt drøm for oss...

Det er planen at vi skal lansere en ny side, med nytt design og mer og bedre innhold før seriestart også, men jeg er ikke ansvarlig for den biten, og kan ikke si noe om hvor langt vi har kommet på den biten.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 jan 04, 10:51
Vi har egentlig visst dette en stund. Pål er en iherdig og oppegående kar, og vi har et vesentlig bedre samarbeid enn med den tidligere webmasteren.

Slik det ser ut nå får vi både link til "FFKSupporter.net" og "Supporterforum", og det er rett og slett strålende.

Takk for all omtalen Pål. Har ikke vært så lett å ta kontakt med deg nå som jeg har rekruttskole, så jeg skriver det her i stedet.

Lykke til med de nye sidene!

Vi kommer til å utfylle hverandre godt.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 23 jan 04, 17:29
Opprinnelig postet av ajg
endelig! nå kan alle samles på denne siden.. var jo en katastrofe og se hvor få innlegg som kom inn der.. legger de link til dette forumet tro??

Ja å her er jeg, har vel vært mest aktiv med innlegg på www.Fredrikstadfk.no har også registrert meg her før men er lenge siden jeg skrev noe her før i går, uansett, synes det er litt synd at de andre sidene legges ned men dette ser jo ut som et mer aktivt forum så , titt titt, her er jeg.....:D

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Knutsen

A-lagspiller

Lagt til: 23 jan 04, 21:46
Hvis forumet på fredrikstadfk.no legges ned så blir det lagt ut link til denne siden ifølge Pål.

Regner ikke med de kommer til å snu nå og fortsette med forum allikevel.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914