greåker i byprosjektet?
hva synes folket her? bør greåker (som ligger i sarpsborg kommune) få være med på byprosjektet i fredrikstad? jeg synes de bør det.. er selv fra greåker, og kan si at et overveldende flertall føler mer tilhørighet til fredrikstad enn møkkabyen særp.. det er faktisk ganske mange på greåker som går på fredrikstad stadion..
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Vi har jo flytende grenser i dette området. Borgar er vel med i samarbeidet i Sarpsborg, så da kunne vel Greåker bli en del av Byprosjektet. Jeg klarer liksom ikke helt å se at det vil gjøre noen forskjell om Greåker er med eller ikke (med all respekt).
Men det er en interessant "problemstilling".
At Sarpsborg er en møkkaby er jeg veldig uenig i. Byene våre er jo helt like, med de samme menneskene, fordelene og utfordringene.
:ffk:
Men det er en interessant "problemstilling".
At Sarpsborg er en møkkaby er jeg veldig uenig i. Byene våre er jo helt like, med de samme menneskene, fordelene og utfordringene.
:ffk:
syntes det er greit at greåker er med.. jo flere klubber vi har å plukke talenter fra jo bedre er det...
Velkommen til Greåker. Folka på Moa har alltid vært pro FFK. det er helt naturlig at de vil sydover, og velkommen skal de være.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Husker jeg som guttespiller var og spilte kamp på Moa mot Greåker samtidig med at SFK og FFK møttes i serie eller cup (husker ikke). Det endte med SFK-seier, og i Greåker-garderoben var det vill SFK-jubel etterpå. Så tror nok mange der holder med bylaget sitt, men kanskje flere har fått opp øynene de siste årene. Ønsker de uansett velkommen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914