Greåker er en del av Fredrikstad! VELKOMMEN GREÅKER!
Det er en gledelig nyhet at Greåker ønsker å knytte seg opp mot Byprosjektet.
Det er enda et tegn på at Byprosjektet og FFK gjør jobben sin godt. FFK er fylkets flaggskip og lokomotiv på fotballbanen, klart at Greåker ønsker å være med på det. Velkommen skal dere være.
Når det gjelder georgafi så går grensen mellom Fr.stad og S.borg ved Tinlund skolen og deler Greåkerdalen i to. Det er grensen som skiller Stjernen fans og Sparta patrioter. Det er naturlig for de mange greåker folka som holder med FFK at lokalklubben deres er med i Byprosjektet.
Jeg sender en takk til min gode venn Frode Nikolaisen (talentutvikler i Greåker) som har gjort en kjempebra lobbyvirksomhet innad i Greåker.
Det er enda et tegn på at Byprosjektet og FFK gjør jobben sin godt. FFK er fylkets flaggskip og lokomotiv på fotballbanen, klart at Greåker ønsker å være med på det. Velkommen skal dere være.
Når det gjelder georgafi så går grensen mellom Fr.stad og S.borg ved Tinlund skolen og deler Greåkerdalen i to. Det er grensen som skiller Stjernen fans og Sparta patrioter. Det er naturlig for de mange greåker folka som holder med FFK at lokalklubben deres er med i Byprosjektet.
Jeg sender en takk til min gode venn Frode Nikolaisen (talentutvikler i Greåker) som har gjort en kjempebra lobbyvirksomhet innad i Greåker.
Jeg håper du deler riktig når du sier dette med greåkerdalen deles i to, hvor kommer Grålum inn i bildet??:D
:ffk: for alltid
:ffk: for alltid
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
grensa går vel ikke ved tindlund-skolen og greåker-dalen vel? den går jo ved rolvsøy-brua!!! midt i visterflo!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Hvor Grålum kommer inn i bildet spurte en i tråden.
Hvem bryr seg om Grålum?
Hvem bryr seg om Grålum?
Opprinnelig postet av Jonek
Hvor Grålum kommer inn i bildet spurte en i tråden.
Hvem bryr seg om Grålum?
sikkert ingen som bryr seg om grålum, jeg bor der, desverre og derfor lurte jeg bare da vet du...:cool:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914