Husk meg
Brukernavn
Passord

Tham Thien Tran i bytte mot Lars P og Solvang

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 22 jan 04, 16:33
Tran fra Kvik får altså en av de 2 ledige plassene til treningsleiren.

Trodde nå at stallen bare skulle forsterkes med 1-2 spillere som ville gå rett inn og heve laget. Tham er ikke en spiller i denne kategorien.
Kvik, med gode gamle "Jocke" vil altså
ha Lars P og Solvang i bytte dersom overgang blir aktuellt. Hva synes dere, vil det heve, eller svekke stallen?

---------------------------

Macka fra start!

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03

Lagt til: 22 jan 04, 16:58
er ikke umiddelbart overbevist om at det er en god avtale.

på vinger over europa

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 22 jan 04, 17:50
Hvor får du dette fra djpete?

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03

Lagt til: 22 jan 04, 17:53
Det er noe forbaska tull, Lars P er jo en veldig bra spiller. Dette håper jeg De ikke gjør.

Hilsen HBL

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 22 jan 04, 18:36
Opprinnelig postet av HectorFFK
Hvor får du dette fra djpete?

f-b.no

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 jan 04, 18:43
Strider mot logikk å bytte bort Solvang få måneder etter at klubben har hentet ham. Tror ikke dette blir løsningen.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 22 jan 04, 19:00
Synes dette høres litt rart ut ja, å bytte bort Solvang og LP mot Tran er ikke ett bra bytte, men at Tran er god nok til en plass blant de 15 beste i FFK er jeg ganske sikker på. Synes FFK bør sattse på han, men ikke i bytte mot de to spillerne som er nevnt...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 22 jan 04, 21:51
Solvang er kanskje en mann for fremtiden, hvis han utvikler seg videre i år. Men jeg tror nok uansett at det blir mye benkesliting både på Solvang og LP i Tippeligaen...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 22 jan 04, 22:22
det er klart tran KAN bli god.. det KAN west, hornseth og brenne også det... men problemet er at vi har ingen som vi VET at vil gjøre det bra på dette nivået, nå er det på tide å hente inn et par spillere som vi VET hva vi får av!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 jan 04, 13:03
Endret: 23 jan 04, 13:05
Opprinnelig postet av ajg
det er klart tran KAN bli god.. det KAN west, hornseth og brenne også det... men problemet er at vi har ingen som vi VET at vil gjøre det bra på dette nivået, nå er det på tide å hente inn et par spillere som vi VET hva vi får av!!

Men det er jo ikke bare å plukke spillere. De må ville hit, og FFK er ikke den mest attraktive klubben i tippeligaen, sånn er det bare. La nå spillerne få en sjans før man dømmer dem nord og ned. Husk at de spillerne som har et bra navn, har opparbeidet seg det over tid. Det er ikke noe man blir født til. Dessuten er det ingen garanti at en spiller gjør det bra i en klubb bare fordi han har et navn. Zane spilte vel for Molde(trur jeg) hvor det gikk dårlig, før han gikk til Lillestrøm og ble en kjempesuksess. (ble litt motsatt vei det der, men regner med at folk skjønner poenget.)

Hel enig at vi må få en klassespiller eller to til, men jeg stoler på Eggen og co vet hva de gjør. Dessuten trur jeg ikke at det blir aktuellt med en byttehandel. Iallefall ikke med begge to.

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914