Tham Thien Tran i bytte mot Lars P og Solvang
Trodde nå at stallen bare skulle forsterkes med 1-2 spillere som ville gå rett inn og heve laget. Tham er ikke en spiller i denne kategorien.
Kvik, med gode gamle "Jocke" vil altså
ha Lars P og Solvang i bytte dersom overgang blir aktuellt. Hva synes dere, vil det heve, eller svekke stallen?
---------------------------
Macka fra start!
på vinger over europa
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Hilsen HBL
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
det er klart tran KAN bli god.. det KAN west, hornseth og brenne også det... men problemet er at vi har ingen som vi VET at vil gjøre det bra på dette nivået, nå er det på tide å hente inn et par spillere som vi VET hva vi får av!!
Men det er jo ikke bare å plukke spillere. De må ville hit, og FFK er ikke den mest attraktive klubben i tippeligaen, sånn er det bare. La nå spillerne få en sjans før man dømmer dem nord og ned. Husk at de spillerne som har et bra navn, har opparbeidet seg det over tid. Det er ikke noe man blir født til. Dessuten er det ingen garanti at en spiller gjør det bra i en klubb bare fordi han har et navn. Zane spilte vel for Molde(trur jeg) hvor det gikk dårlig, før han gikk til Lillestrøm og ble en kjempesuksess. (ble litt motsatt vei det der, men regner med at folk skjønner poenget.)
Hel enig at vi må få en klassespiller eller to til, men jeg stoler på Eggen og co vet hva de gjør. Dessuten trur jeg ikke at det blir aktuellt med en byttehandel. Iallefall ikke med begge to.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914