Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?
Det ligger kanskje i kortene at FFK trenger en ny midtstopper snart og da mener jeg Espen Nystuen kan være et bra alternativ. Han sier at lønna ikke er motivasjonen hans fo rå spille fotball, han har ingen, eller få tilbud, han er forholdsvis ung ennå, og han viste seg som en veldig god stopper i år.
At han er en spillende midtstopper som er god med ballen passer med FFKs kortpasningsarv.
Opprinnelig postet av Shadar
Det ligger kanskje i kortene at FFK trenger en ny midtstopper snart og da mener jeg Espen Nystuen kan være et bra alternativ. Han sier at lønna ikke er motivasjonen hans fo rå spille fotball, han har ingen, eller få tilbud, han er forholdsvis ung ennå, og han viste seg som en veldig god stopper i år.
At han er en spillende midtstopper som er god med ballen passer med FFKs kortpasningsarv.
Interessant spiller, men han har tilbud fra Sandefjord. Ingen grunn for ham til å gå til Adeccoligaen og oss med TN som trener...? Nei, det tror jeg ikke på.
Hvem vil dere ha inn som ny trener hvis Nordli får sparken?
Jeg selv kunne tenkt meg Eggen hvis vi skal ha norsk trener.En ifra utlandet vet jeg ikke
Noen ideer?
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Har ikke helt troa på eggen jeg men...
Nå ser det kanskje ut til at Gashi forsvinner, det liker ikke jeg. Det er en spiller som vil briljere i adecco :(
Heia FFK
Noen som gidder å kjøre en oppsummering på denne tråden egentlig, av mer eller mindre håndfaste ting.
Hvis TN nå forsvinner, blir de som vi trenger? Da tenker jeg, Borges, Wallace, Thomassen?
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Greit at Gashi går....men det må innebære at Thomassen blir, Ramberg tar en sesong til etc, samt at man satser på de yngre spillerne som Sylte, Elvestad, Rafn osv.
Noen som kjenner til Amir Mahemihan fra Lisleby og Dino Mullac fra Trosvik ?? Har gjort det bra i romjulcup`n.......
Herregud...Gjort det bra i romjulscupen? Hurra for det, men hva har det egentlig her å gjøre?
Opprinnelig postet av solano2
Herregud...Gjort det bra i romjulscupen? Hurra for det, men hva har det egentlig her å gjøre?
med tanke på tittelen på tråden: Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010 ?????? Er dette lokale talenter som FFK bør se nærmere på ??? Jeg bare spør !!
Så vist jeg husker fikk de vel sett litt på Makhtar THIOUNE på disse tider ifjor, men fant ut at den mannen var ikke god nok for FFK
Det hjelper ikke å skifte ut trener, direktør eller styre så lenge klanen rundt Ulf Berg vaker i kulissene og skal ha et avgjørende ord med i laget før avgjørelser tas. Denne ukulturen henger igjen fra Morgans dager, som rådførte seg med UB før de viktige avgjørelsene ble tatt. En av UB's støttespillere/løpegutt er nettassistenten i FB, Joakim Simensen, som innehar rekorden i å spa dritt om klubben og hvor er hans kilder: ? Jo gamle venner i Plankehaugen og ilojale medarbeidere og spillere i klubben.
Spa dritt om FFK?
Man trenger ikke akkurat gravemaskinsertifikat for å finne "dritt" om en klubb som kaster det etter avisene med katapult.
Til saken: Håper virkelig vi klarer å beholde Thomassen. Med han, Borges og Ramberg ser det ganske lyst ut - særlig hvis vi spar opp penger til Everton. Han og Tegan der fremme burde bli et radarpar i 1.divisjon!
ganske sikre kilder på at eggen er klar . Nordlie har fått sparken
Opprinnelig postet av jorgen
Jeg håper du har rett, eller dine kilder rettere sagt.
Eggen er langtfra mitt førstevalg som ny trener, men han er milevis bedre enn Tom Nordlie.
Håper også du har rett!
Jeg er vel kanskje Eggens største fan, så det hadde vært glimrende!
Ser fram til at vi skal få en åpen og folkelig klubb igjen, og der er ingen bedre enn KTE..
I såfall håper jeg det er en midlertidig kontrakt, slik at det nye klubbstyret kan få nedfelt sin FFK-"grunnlov" først, slik at den nye treneren vet hva han har å forholde seg til. Og ikke at klubben følger den stilen til enhver ny trener måtte ha. Klubben bør ha føringen på spillestil og finne en trener som identifiserer seg med denne.
Klubbstyret kommer IKKE til å sparke Nordlie. Det blir overlatt til det nye styret.
Alle piler peker i retning av at du vil få rett, men du er nok noen dager forut for din tid.
Nordlie har IKKE fått sparken.
uansett hvem som kommer inn eller går ut er jeg optimist med tanke på sesongen 2010..........
Støtt laget, gi f..... i hvem som er trener, styrerformann, daglig leder etc.....
ps
Godt nyttår !!!!!!!!!!!!!!!!!!
De er i sluttfohandlinger med nordli om sin avgang. Alt skal nesten være klart, men det vil ikke offentliggjøres enda.
kjell-H
Ble medlem: 21 jun 09
Lagt til: 01 jan 10, 03:43
Endret: 01 jan 10, 03:44
Endret av: kjell-H
Nå har FFK kun 16spillere i troppen og vi har ikke noe penger å hente spillere.
Av de 16 så er elvestad langtidskadet så da har vi vell ikke nok folk til benken engang?hehe
http://www.f-b.no/article/20091231/FFK/912319996/1252
You'll Never Walk Alone
De er i sluttfohandlinger med nordli om sin avgang. Alt skal nesten være klart, men det vil ikke offentliggjøres enda.
Dersom noen er i forhandlinger med Nordlie om hans avgang, så skjer det uten godkjenning fra styret. Da er det oppsigelsesgrunn...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914